روزی که کروس علیه سوپرلیگ اروپا موضع گرفت

0

رئال مادرید نیوز : با تاسیس سوپرلیگ اروپا برخی از صحبت هایی یاد کرده اند که تونی کروس هافبک آلمانی رئال مادرید در پاییز ۲۰۲۰ انجام داده بود. کروس در آن زمان قطعا تصور نمی کرد که این تورنمنت به این زودی ها تاسیس شود.

کروس در مورد افزایش تورنمنت ها در پادکست برادرش گفته بود:”متاسفانه مشکلی که وجود دارد این است که در این مورد بازیکنان تصمیم گیرنده نیستند. ما فقط عروسک های فیفا و یوفا هستیم. اگر اتحادیه ای برای بازیکنان وجود داشت، در لیگ ملت های اروپا یا سوپرجام اسپانیا در عربستان بازی نمی کردیم. در چنین تورنمنت هایی (جام جهانی باشگاه های جدید، سوپرلیگ اروپا و …) فقط مسائل مالی در نظر گرفته می شود و شرایط بدنی بازیکنان مورد توجه قرار نمی گیرد. من البته ترجیح می دهم که وقتی شرایط همین گونه است تغییری ایجاد نشود. در حال حاضر لیگ ها در کنار چمپیونزلیگ و جام جهانی شرایط خوبی دارند.”

کروس در مورد بحث راه اندازی سوپرلیگ جدید با حضور  ۱۸ تیم بزرگ اروپا بیان کرد:” از نظر ورزشی بی تردید جذاب است چرا که فقط بازیهای بزرگ را خواهیم دید اما این تورنمنت اختلاف تیم های بزرگ و کوچک را بیش از قبل خواهد کرد. قرار نیست که همیشه تورنمنت ها بیشتر، سریع تر و پول ساز تر باشند.”

ساعت بازی رئال مادرید امشب بیوگرافی تونی کروس اسامی بازیکنان رئال مادرید اخبار لالیگا اخبار فوتبال خارجی اخبار فوتبال اسپانیا اخبار رئال مادرید

این روزها مخالفان سوپرلیگ دوباره از صحبت های کروس یاد کرده اند و به نوعی این حرفها را دوباره بولد کرده اند. البته یوفا باید در نظر بگیرد که تونی از تورنمنت لیگ ملتهای اروپا هم انتقاد کرده بود، تورنمنتی که در دو دوره ای که برگزار شده برای هیچ کسی مهم نبوده و یوفا صرفا برای پر کردن جیب خودش آن را تاسیس کرده است.

ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ