ختافه ۰-۰ رئال مادرید؛ مردگان متحرک!

0

رئال مادرید نیوز : رئال مادرید دو امتیاز ارزشمند را در مسیر لالیگا در ورزشگاه کولیسئوم آلفونسو پرز از دست داد.

رئال مادرید با تساوی مقابل ختافه حالا سه امتیاز تا اتلتیکوی صدرنشین فاصله دارد و اگر بارسا هم بازی معوقه اش را ببرد، رئال به رتبه سوم نزول می کند.

حقیقت این است که شدت مصدومیت ها و محرومیت ها و روند ابتلای بازیکنان به کرونا باعث شده بود تا رئال مادرید ۹ غایب داشته باشد و دست زیدان کاملا خالی باشد اما نکته منفی این است که ترکیب رئال مادرید بسیار کوچک است و اکثر نیمکت نشین ها (همچون اودریوزولا، ایسکو و …)قابل اعتماد نیستند و به همین خاطر طبیعی بود که پس از سه بازی سخت حتی بازیکنانی مثل کروس و بنزما که مصدوم نبودند هم بدنشان خالی کند. زیدان حتی در این بازی مجبور شد که به مودریچ در خط دفاعی بازی بدهد چون مشخص بود که بازیکن کروات توان دوندگی را ندارد و بدنش کاملا خالی کرده است.

به هر صورت بدون تردید اگر رئال مادرید لالیگا را از دست بدهد به خاطر شبی نظیر ختافه نیست چرا که در این بازی کار بیشتری از دست زیدان و بازیکنان بر نمی آمد بلکه به خاطر امتیازات بی دلیلی است که در مقابل تیم هایی همچون کادیز، آلاوز و لوانته از دست رفت و شاید اگر رئال مادرید در آن زمان کار را جدی می گرفت، لالیگای ۳۵ چندان هم غیرممکن نبود.

حالا رئال مادرید گزینه ای جز بردن در هفت بازی باقی مانده ندارد و بازگشت مبتلایان به کرونا، مصدومان و محرومان شاید اوضاع را در بازیهای بعدی بهتر کند.

نتیجه بازی رئال مادرید ساعت بازی رئال مادرید امشب باشگاه ختافه اسپانیا اخبار لالیگا اخبار فوتبال خارجی اخبار فوتبال اسپانیا اخبار رئال مادرید

منبع : مرجع خبری رئال مادرید

ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ