یک رئال مادرید کاملا برزیلی؛ رقص سامبا در زمین کادیز

0

رئال مادرید نیوز : ترکیب رئال مادرید در مقابل کادیز برزیلی ترین ترکیب ممکن بود. در حقیقت رئال مادرید در این بازی پنج برزیلی را در ترکیب اصلی خود داشت : مارسلو، کاسمیرو، وینیسیوس، رودریگو گوئس و میلیتائو.

هر پنج برزیلی رئال مادرید نمایش خوبی را در بازی مقابل کادیز داشتند. جالب این که در فصل ۰۶-۲۰۰۵ یعنی در دوران لوپز کارو نیز مرسوم بود که رئال مادرید در بازیهایش از پنج برزیلی استفاده کند: سیسینیو، روبرتو کارلوس، باپتیستا، روبینیو و رونالدو نازاریو.

مارسلو در مقابل کادیز در پست پیستون چپ بازی کرد. این بازیکن با مصدومیت مندی دوباره به ترکیب برگشته و احتمالا در بازی مقابل چلسی نیز فیکس خواهد بود. مارسلو و وینی رابطه خوبی در سمت چپ داشتند. مارسلو در مقابل کادیز ۳۳ پاس داد که ۲۳ تایش در زمین حریف بود. او ده توپ ربود و هفده توپ لو داد. کاسمیرو یک بار دیگر به بازیکنی کلیدی در ترکیب رئال تبدیل شد که ۸۴ پاس داد  و ۷۰ تایش به مقصد رسید. او همکاری خوبی با انتونیو بلانکو در مرکز زمین داشت و حتی یک پاس گل هم داد.  وینیسیوس و رودریگو در دو طرف بنزما در خط حمله حضور داشتند. اولی پرتلاش و جنگنده است و حتی یک پنالتی هم گرفت. رودریگو نیز نسبت به بازی مقابل ختافه آماده تر به نظر می رسید. هر دو بازیکن ۱۵ دوئل با بازیکنان کادیز داشتند که وینی ۵۳ درصد را برد و رودریگو ۴۰ درصد.

ادر میلیتائو مدافع میانی برزیلی نیز که در بازیهای اخیر جایگاهش را در ترکیب رئال تثبیت کرده  حالا ماندنش در رئال در فصل آینده را قطعی کرده و خودش را به بازیکنی قابل اعتماد در خط دفاعی تبدیل کرده است.

ساعت بازی رئال مادرید امشب اخبار لالیگا اخبار فوتبال خارجی اخبار فوتبال اسپانیا اخبار رئال مادرید

منبع : مرجع خبری رئال مادرید

ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ