رومنیگه:«رابطه ام با فلورنتینو پرز همیشه خوب بوده است»

0

رئال مادرید نیوز : کارل هاینز رومنیگه مدیر ورزشی بایرن در کنار ناصر الخلیفی مدیر پی اس جی از پروژه سوپرلیگ استعفا کردند تا قدرت خود را در یوفا افزایش بدهند.

حالا رومنیگه در مورد روابطش با پرز صحبت کرد:” ۶۵ ساله هستم و آشناهای زیادی در دوران فوتبال به عنوان بازیکن و مربی داشته ام اما باید اعتراف کنم که هرگز تصور نمی کردم که چنین هفته ای را داشته باشم که این قدر تغییر و رفت و برگشت داشته باشد. همه مدیران از آنیلی عصبانی بودند اما من حامی مکالمه هستم. مثل همیشه تا کنون هم با فلورنتینو پرز رابطه خیلی خوبی داشته ام. فراموش نکنم که مدیر معروف ترین باشگاه دنیاست. چفرین رئیس یوفا قطعا تلاش خواهد کرد تا روابطش با باشگاه ها را دوباره بسازد. قطعا سعی می کنیم که همه چیز حل شود. امیدوارم که فلورنتینو به این مسائل گوش بدهد. ”

وی در مورد حرفهای پرز که گفته بود بدون سوپرلیگ تیمی نمی تواند هالند و امباپه را بخرد هم گفت:” چه مشکلی وجود دارد؟ امباپه در پی اس جی در دستان مناسبی است. می تواند در هفته های آینده همه چیز را ببرد. در مورد هالند هم بگویم که در یک باشگاه فوق العاده است که می توانند جام حذفی را ببرند و سهمیه چمپیونزلیگ را ببرند. فراموش نکنیم که رئال مادرید کیفیت خبوی دارد و می توانند امسال لالیگا و چمپیونزلیگ را ببرند. با اتفاقی که در این هفته رخ داد بعید می دانم که روزی سوپرلیگ انجام شود.”

ساعت بازی رئال مادرید امشب اخبار لالیگا اخبار فوتبال خارجی اخبار فوتبال اسپانیا اخبار رئال مادرید

منبع : مرجع خبری رئال مادرید

ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ