لیگ قهرمانان اروپا، آخرین سنگر برای رئال مادرید

0

رئال مادرید نیوز : زین الدین زیدان مربی فرانسوی با اشاره به مشکلات بدنی رئال مادرید پس از ال کلاسیکو گفت که تیمش از نظر بدنی در مضیقه است و نمی داند که فصل را چطور تمام خواهند کرد. زمان نشان داد که حق با اوست. رئال مادرید بعد از آن بازی از نظر بدنی به شدت خالی شده بود و در سه تساوی مقابل بتیس، ختافه و لیورپول هم این خستگی مشهود بود. این در حالیست که رئال مادرید روند هفده بازی بدون شکست خود را حفظ کرده است اما با دو تساوی از سه بازی اخیر لالیگا برایش تا حد زیاد مشکل شده و به همین خاطر است که باید به چمپیونزلیگ چشم بدوزد.

زیدان هم می دانست که با این شرایط بدنی رقابت برای دو جام مشکل است و به همین خاطر کروس در سه بازی اخیر استراحت کرد و بنزما نیز مقابل ختافه روی نیمکت نشست. اگر چمپیونزلیگ وجود نداشت، زیدان روی شرایط بازیکنانش در لالیگا ریسک می کرد اما مربی فرانسوی تمرکزش را روی لیگ قهرمانان اروپا گذاشت.

لیگ قهرمانان اروپا از نظر ورزش و مالی برای رئال خیلی مهم است. در حقیقت لیگ قهرمانان اروپای امسال بیش از ۱۰۰ میلیون یورو از نظر پاداش و حق پخش به رئال تقسیم می کند و از نظر باشگاه نیز قهرمانی اروپا از لالیگا مهم تر است. به جز مندی و راموس بقیه فیکس های رئال به بازی امشب مقابل چلسی رسیده اند و دست زیدان برای انتخاب باز است.

ساعت بازی رئال مادرید امشب اخبار لالیگا اخبار فوتبال خارجی اخبار فوتبال اسپانیا اخبار رئال مادرید

منبع : مرجع خبری رئال مادرید

ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ