رئال مادرید ۱-۱ چلسی؛ ۹۰ دقیقه برای نجات فصل

0

رئال مادرید نیوز : رئال مادرید با تساوی خانگی در مقابل چلسی حالا باید منتظر بازی برگشت مقابل استمفوردبریج باشد.

بازی رفت نیمه نهایی چمپیونزلیگ با تساوی ۱-۱ به پایان رسید. نتیجه ای که با توجه به گل زده در خانه حریف، نتیجه مطلوبی برای چلسی است چرا که این رئال است که در بازی برگشت به حداقل یک گل نیاز دارد در حالی که چلسی در بازی برگشت می تواند روی گل نخوردن تمرکز کند چرا که با کلین شیت قطعا به فینال می رسند.

رئال مادرید هجده بازی است که نباخته اما از زمان پیروزی در ال کلاسیکو به بعد، تیم زیدان از نظر کیفی افت فاحشی داشته است و در بازی رفت با چلسی نیز به جز حرکت انفرادی و تماشایی بنزما، رئال مادرید عملکرد جالبی نداشت.

در حقیقت چلسی در نیمه اول کاملا برتر بود و رئال مادرید خوش شانس بود که با بی دقتی مهاجمان چلسی فقط یک بار دروازه اش گشوده شد. پولیشیچ تک گل لندنی ها را به ثمر رساند. کریم بنزما روی یک ارسال با یک استپ سینه و ضربه سرضرب و تماشایی گل تساوی را به ثبت رساند.

در نیمه دوم بازی پایاپای تر بود. چلسی سعی کرد که با تعویض هایش گره بازی را عوض کند و البته هر چند که به نظر می رسید زیدان باید در همان نیمه اول با خارج کردن مارسلو سیستم را به ۳-۳-۴ عوض کند اما مربی فرانسوی چنین نظری نداشت و حالا با این تساوی همه چیز به بازی برگشت کشیده شده است. امید می رود که بازگشت چهره هایی مثل والورده، راموس و مندی در بازی برگشت بتواند دست زیدان را بازتر کند و بهتر تصمیم بگیرد.

ساعت بازی رئال مادرید امشب اخبار لالیگا اخبار فوتبال خارجی اخبار فوتبال اسپانیا اخبار رئال مادرید

منبع : مرجع خبری رئال مادرید

ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ