به جا مانده از بازی رفت با چلسی: با کریم، همه چیز ممکن است

0

مرجع خبری  رئال مادرید : توماس رونکرو سردبیر آس در مورد بازی رفت رئال مادرید و چلسی نوشت.

زنده هستیم
باید صادقانه حرف بزنیم. اگر قبل از بازی می گفتند که نتیجه ۱-۱ می شود، رئالی ها ناراحت می شدند و فکر می کردند که حذف می شویم اما پس از فشاری که تحمل کردیم و ۲۰ دقیقه آغازین، تساوی یک بر یک مثل تخته چوبی است که کیت وینسلت در فیلم تایتانیک با کمک لئوناردو  دی کاپریو به آن پناه برد. کیت زنده ماند تا این تراژدی را برای دیگران تعریف کند و مطمئنم که رئال مادرید راه او را در استمفوردبریج در یک هفته دیگر در لندن ادامه خواهد داد. زمانی که پولیشیچ، یک آمریکایی اهل پنسیلوانیا دروازه کورتوا را باز کرد، همه در والدبباس تصور می کردند که طوفان به پا شده است. در دقیقه ۱۴ به ما گل زدند، شماره ای جادویی که به هواداران رئال مادرید برای قهرمانی اروپا و اضافه کردن جامی جدید به تالار افتخاراتشان روحیه می دهد. شرایط می توانست بدتر باشد.  در میانه طوفان آبی و قبل از گل گرگ آمریکایی،  یک آلمان بلوند نزدیک بود که زندگی را از ما بگیرد. شماره ۹ چلسی از فرصتش استفاده نکرد. هدیه اش با توپگیری کورتوا همراه شد و این صحنه می تواند هفت روز دیگر به ارزش طلا باشد. در چمپیونزلیگ، هر کسی ببخشد، تاوانش را می پردازد.

کریم و رائول
در جدول بهترین گلزنان تاریخ جام باشگاه های اروپا، به جز رونالدو با ۱۳۵ ، مسی با ۱۲۰ و لواندوفسکی با ۷۳ گل تصور نمی کردیم که کسی بتواند به رائول محبوب ما برسد. اما بنزما از زمان رفتن رونالدو بازیکن دیگری شده است. او شاداب است و با گلهایش شخصیت و جام می آورد. حالا او به کاپیتان همیشگی ما رسیده است. بدون تردید کریم در حال حاضر زیباترین فوتبال را در میان مهاجمان دنیا ارائه می دهد.به اندازه لواندوفسکی کشنده نیست اما با نبوغش می تواند مثل یک ببر بنگال، شکار کند. گلش حاصل یک هنرنمایی تیمی با همکاری کاسمیرو و میلیتائو بود که در نهایت ضربه خودش بی نقص بود. او با یک شوت تماشایی به طاق دروازه گلزنی کرد. کریم رهبر رئال مادرید زیدان است و هنوز حرف آخر را نزده است.

آب و هوای سخت
ورزشگاه والدبباس کمی شبیه مثلث برمودا است. اگر در مادرید عادی باران ببارد، در آن جا طوفان می شود. مقابل بارسا و بتیس این اتفاق رخ داده بود و حالا نوبت چلسی است. با برنابئویی که سقفش بسته می شود، این کابوس آب و هوایی تمام خواهد شد.

به سوی غار
دیروز فهمیدیم که باستان شناسان دانشگاه اورشلیم بقای انسان ها را در غاری در واندرورک در آفریقای جنوبی مربوط به ۱.۸ میلیون سال پیش پیدا کرده اند. این احتمالا اولین غار ساخته شده توسط انسان هاست. همه آنهایی که برای دفن کردن رئال مادرید در این چمپیونزلیگ با بیل آمده بودند، بهتر است فعلا در همان غار قایم شوند.

خوشحالی سابقه دار
در روز ۲۷ آوریل ۱۹۶۰،  رئالی ها یک شب جادویی را داشتند. رئال در نیمه نهایی جام باشگاه های اروپا توانست بارسا را با نتیجه سه بر یک شکست بدهد.دبل پوشکاش و گلی دیگر از خنتو  حذف رئالی ها و صعود به فینال همپدن پارک را قطعی کرد. رئال در فینال هم اینتراخت را با نتیجه هفت بر سه شکست داد که پوشکاش چهار گل زد و دی استفانو سه گل.

ساعت بازی رئال مادرید امشب اخبار لالیگا اخبار فوتبال خارجی اخبار فوتبال اسپانیا اخبار رئال مادرید

منبع : مرجع خبری رئال مادرید

ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ