بویو:«صبر بهترین شریک میلیتائو بوده است»/ والدانو:«میگل گوتیرز آینده بزرگی دارد»

0

رئال مادرید نیوز : صحبت های بازیکنان اسبق رئال مادرید در مورد پیروزی مقابل اوساسونا را مرور می کنیم.

رافائل مارتین وازکز:” هازارد در پست هافبک هجومی می تواند برای رئال مادرید در مقطع پایانی فصل خیلی مهم باشد. بازی مقابل اوساسونا نشان داد که بازیها تا آخرین لحظه می توانند مهم باشند. هر تیمی برای چیزی بازی می کند. هفته آینده خیلی مهم و تعیین کننده خواهد بود.”

پاکو بویو:” ادر میلیتائو نشان داد که صبر بهترین شریک یک مدافع میانی عالی است. امشب در پیروزی رئال با یک گل عالی با ضربه سر تعیین کننده بود تا به رویاپردازی ادامه بدهد.”

خورخه والدانو:” تعویض ها به سود رئال بودند. رودریگو همان چیزی را ارائه داد که این بازی نیاز داشت. ایسکو نیز حرکات خوب و روشنی داشت. نیاز به خیال پردازی بیشتری در این پست وجود داشت. میگل گوتیرز هم خوب بود و به عمق می زد و ارسلهای بسیار دقیقی داشت. او و بلانکو بسیار مطمئن و آینده دار ظاهر شدند. رئال مادرید خوب و پرتلاش بود. به ندرت به حریف موقعیت دادند و سخت تلاش کردند. رئال در مقابل اوساسونا روی ضربات ایستگاهی تمرکز کرد و توسط میلیتائو به گل رسید. زمانی که زیدان او را به خدمت فراخواند، عملکرد خوبی از نظر بدنی داشت و با اعتماد به نفس بیشتری بازی به بازی پیدا کرد. یک سرزن استثنایی است. تعویض ها به سود رئال بودند. میگل گوتیرز بازیکن بسیار آینده داری  است. رئال مادرید بازی را با اقتدار برد و بازی بسیار کاملی را داشت. ایسکو هم در برخی صحنه ها حرکاتی را داشت که مدتها بود از او ندیده بودیم.”

 

ساعت بازی رئال مادرید امشب اخبار لالیگا اخبار فوتبال خارجی اخبار فوتبال اسپانیا اخبار رئال مادرید

منبع : مرجع خبری رئال مادرید

ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ