آس: رئال مادرید برای خرید هالند و امباپه در اولویت است

0

رئال مادرید نیوز : کیلیان امباپه و ارلینگ هالند دو مهاجم فرانسوی و نروژی گزینه های رئال برای خرید کهکشانی در سالهای آینده هستند. کیلیان گزینه محبوب رئال در سال ۲۰۲۱ است و هالند برای ۲۰۲۲ هر چند که شاید در این نقشه تغییراتی ایجاد شود. به طور مثال اگر پی اس جی در این تابستان حاضر به فروش امباپه نشود، خرید وی یک سال به تعویق می افتد و در سال ۲۰۲۲ رایگان به رئال می آید و خرید هالند نیز به اولویت اصلی در تابستان تبدیل خواهد شد.

آس گزارش داده است که رئال مادرید در حال حاضر در مورد هر دو بازیکن نسبت به سایر رقبا در اولویت است.  در حقیقت امباپه به شدت دوست دارد که به رئال ملحق شود و تا کنون سه پیشنهاد رسمی برای تمدید با پی اس جی را رد کرده است. هر چند که امباپه فقط یک سال دیگر با پی اس جی قرارداد دارد اما قیمتش حدود ۱۵۰ تا ۱۸۰ میلیون یورو تخمین زده می شود و رئال می خواهد در همین تابستان او را بخرد. اگر پی اس جی بخواهد ریسک کند و امباپه را نفروشد، مجبور است که او را در سال ۲۰۲۲ رایگان از دست بدهد.

از سویی مینو رایولا وکیل هالند نیز گفته است که آینده امباپه و هالند به هم بستگی ندارد و این احتمال وجود دارد که هر دو با هم در یک تیم بازی کنند. دورتموند شدیدا با جدایی وی در این تابستان مخالفت کرده و رئال هم از این تصمیم ناراضی نیست چرا که می تواند خرید هالند را یک سال به تعویق بیاندازد و او را در سال ۲۰۲۲ بخرد.

ساعت بازی رئال مادرید امشب اخبار لالیگا اخبار فوتبال خارجی اخبار فوتبال اسپانیا اخبار رئال مادرید

منبع : مرجع خبری رئال مادرید

ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ