تعجیل رئال مادرید در فروش هازارد؛ نمی خواهند ماجرای بیل تکرار شود

0

رئال مادرید نیوز : دو فصل بعد از پیوستن ادن هازارد به رئال مادرید به نظر می رسد که وقتش رسیده است که این بازیکن بلژیکی خیلی زودتر از حد انتظار غزل خداحافظی را سر بدهد. در حقیقت این بازیکن بلژیکی دو فصل وحشتناک را داشته است و عملکرد و رفتارهایش به شدت هواداران رئال را خشمگین کرده است.

حالا آس گزارش داده است که رئال مادرید در نظر دارد که هازارد را در همین تابستان بفروشد. در حقیقت فروش هازارد می تواند پول لازم را برای خرید بازیکنانی نظیر امباپه و هالند تمدید کند. رئال با لغو پروژه سوپرلیگ برای خریدها به پول نیاز دارد و فروش هازارد می تواند این پول را تامین کند. در حقیقت هر چند که هازارد به صورت رسمی در لیست فروش گذاشته نمی شود اما اگر پیشنهاد جذابی برسد درها  به روی رفتنش باز است. در حال حاضر زیدان بزرگترین حامی هازارد در رئال است و اگر مربی فرانسوی در پایان فصل برود جایی برای هازارد در آنیده رئال نخواهد بود. مربی فرانسوی فعلا در مورد آینده اش سکوت کرده است و بعید است که در صورت رفتنش، مربی بعدی رئال هازارد را به خریدهایی نظیر امباپه و هالند ترجیح بدهد.

مشکل اصلی رئال البته این است که هازارد حالا ارزش بالایی ندارد. رئال برای خرید وی ۱۴۰ میلیون یورو هزینه کرد اما در حال حاضر ترانسفرمارکت قیمتش را ۴۰ میلیون یورو می داند و بی ساکر فقط ۳۱.۱ میلیون یورو .این بازیکن از طرفی دستمزد بالایی می گیرد یعنی سالی ۱۵ میلیون یورو و هنوز سه سال از قراردادش با رئال مانده است. از سویی رئال مادرید از تجره گرت بیل درس گرفته است. باشگاه با تاخیر به فروش وی رضایت داد و مجبور ش که در تابستان قبلی او را در حالی قرضی به تاتنهام بدهد که بخشی از دستمزدش را پرداخت. حالا بیل در تابستان به رئال برمی گردد وباشگاه همچنان برای پیدا کردن مشتری برای بازیکن ولزی دچار مشکل خواهد شد.  رئال به هیچ وجه نمی خواهد ماجرای بیل برای هازارد تکرار شود.

ساعت بازی رئال مادرید امشب اخبار لالیگا اخبار فوتبال خارجی اخبار فوتبال اسپانیا اخبار رئال مادرید

تعجیل رئال مادرید در فروش هازارد؛ نمی خواهند ماجرای بیل تکرار شود

منبع : مرجع خبری رئال مادرید

ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ