شباهت های عجیب به فصل ۰۳-۲۰۰۲: زیدان-دل بوسکه، راموس-هیرو، امباپه-بکام و…

0

رئال مادرید نیوز : زین الدین زیدان به عنوان مربی شرایطی را تجربه می کند که قبلا به عنوان بازیکن مشابهش را تجربه کرده است. زیزو در پنج فصل حضور در لالیگا به عنوان بازیکن فقط یک بار لالیگا را برد یعنی در فصل ۰۳-۲۰۰۲.

در آن فصل رئال مادرید با هدایت دل بوسکه در نیمه نهایی چمپیونزلیگ توسط یوونتوس حذف شد. در روز ۱۴ می ، رئال با نتیجه سه بر یک مقابل یوونتوس شکست خورد تا با وجود پیروزی دو بر یک در دور رفت، حذف شود. رئال مادرید بعد از آن یک ماه فرصت داشت تا لالیگایی را ببرد که در آن دپورتیوو و سوسیه داد در رده های بالاتری بودند. هر دو تیم یک امتیاز بیشتر از رئال داشتند . حالا نیز رئال مادرید پس از حذف مقابل چلسی در رده سوم قرار دارد و اتلتیکو با سه و بارسا با یک امتیاز بالاتر از رئال در جدول هستند.

وقتی رئال در تورین شکست خورد، در بازی قبلش مقابل هوئلوا به تساوی بدون گل رسیده بود و به نظر می رسید که لالیگا از دست رفته است.  رئال بعد از تورین باید در لالیگا به مصاف مالاگا، والنسیا، سلتا، اتلتیکو و بیلبائو می رفت. رئال دو بازی اول را برد که در مستایا ، رونالدو دو گل زد. سلتا به برنابئو آمد و بازی با تساوی به اتمام رسید. به نظر می رسید که لالیگا از دست رفته اما در همان شب گل به خودی سوسیه داد باعث شد تا آنها دو امتیاز را از دست بدهند. بدین ترتیب در فاصله دو بازی به پایان، سوسیه داد باید به ویگو می رفت و رئال به کالدرون. باسکی ها در کالدرون به تساوی ۲-۲ رضایت دادند و رئال با دبل های رونالدو و رائول در زمین اتلتیکو با نتیجه چهار بر صفر پیروز شد. رئال صدرنشین شد و در همان روز دل بوسکه به دستیارش تونی گرانده گفت که در رئال نخواهند ماند. رئال مادرید برای قهرمانی لالیگا باید در هفته آخر مقابل بیلبائو در برنابئو برنده می شد اما قبل از بازی دل بوسکه جدایی خود را اعلام کرده بود.

هجده سال گذشته و شباهت های زیادی میان پایان فصل ۰۳-۲۰۰۲ و فصل جاری وجود دارد. زیدان می ماند؟ پیام های مربی فرانسوی به شدت مشکوک است. دیروز در پیامی دیگر گفت که  اگر قرار به رفتنش باشد کار را برای رئال ساده می کند. این در حالیست که ایتالیایی ها مدام از حضور زیدان روی نیمکت ییوه در فصل آینده خبر می دهند و می خواهند با زیزو پس از ۲۶ سال قهرمان اروپا شوند. اما شباهت های دیگری هم وجود دارد: در آن سال هیرو کاپیتان و مدافع محبوب رئال با اتمام قراردادش جدا شد و حالا قرارداد راموس نیز تمدید نشده است. راموس مصدوم شده و احتمالا ادامه فصل را از دست می دهد و بعید است که آینده ای در رئال داشته باشد. هیرو با جنگی علنی و پر هیاهو جدا شد و ماجرای راموس نیز مشابه به نظر می رسد.

یک شباهت دیگر هم وجود دارد : در تابستان ۲۰۰۳ ، پرز به انگلیس رفت تا بکام را به عنوان خرید کهکشانی به خدمت بگیرد و حالا نوبت امباپه است.

ساعت بازی رئال مادرید امشب اخبار لالیگا اخبار فوتبال خارجی اخبار فوتبال اسپانیا اخبار رئال مادرید

شباهت های عجیب به فصل ۰۳-۲۰۰۲: زیدان-دل بوسکه، راموس-هیرو، امباپه-بکام و…

منبع : مرجع خبری رئال مادرید

ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ