دستیار سابق پپ گواردیولا : مقایسه ژاوی با پپ مانند مقایسه بازیکنان خوب با مسی است ؛ انتقاد به کومان بی انصافی است !

0

بارسا نیوز – دومنیک تورنت که در تیم های بارسلونا ، بایرن مونیخ و منچستر سیتی دستیار پپ گواردیولا بود و پس از آن به لیگ MLS رفت در تازه ترین مصاحبه خود از رونالد کومان سرمربی بارسلونا حمایت کرد.

 

تورنت درباره شرایط کومان گفت :

انتقاد از کومان در حال حاضر کار ساده ای است ، اما فراموش شده است که او تیمی را تشکیل داد که در شرایط بسیار پیچیده ای قرار داشت و انتظار نمی رفت قهرمان لالیگا شود.

او در زمین پاری سن ژرمن یک تصویر عالی ارائه داد و احساسات خوبی منتقل شد. درست است که این تصویر ادامه نیافت ، اما بازی دادن به امثال پدری ، ایلایکس و دی یونگ بسیار خوب است.

 

او در مورد کومان ادامه داد :

احتمالا کومان باعث هیجان زدگی هواداران بارسلونا در یک لحظه چشم گیر بود ، اما شما باید تمام مشکلات و آسیب هایی را که تا امروز متحمل شده است را تجزیه و تحلیل کنید.

ضربه بازی با گرانادا ، ضربه سختی بود ، اما اگر به طور کلی به فصل نگاه کنید ، به نظر من انتقاد به کومان بی انصافی است.

 

آیا ژاوی ، پپ گواردیولا جدید است ؟

ببینید ، مقایسه هر سرمربی با پپ مانند این است که بخواهید هر بازیکنی را هر چند هم که خوب باشد با لیونل مسی مقایسه کنید. این یک نقظه شروع اشتباه است که باعث از دست دادن می شود.

 

کیفیت لیونل مسی

ایده آل است. من میبینم که او می خواهد بازی کند و خسته نمی شود. او فوتبال را دوست دارد. امیدوارم که دوران خود را در بارسلونا به پایان برساند.

بازی امشب بارسلونا ساعت چند است اخبار فوتبال خارجی اخبار فوتبال اسپانیا اخبار فوتبال اروپا اخبار بارسلونا

دستیار سابق پپ گواردیولا : مقایسه ژاوی با پپ مانند مقایسه بازیکنان خوب با مسی است ؛ انتقاد به کومان بی انصافی است !

منبع : بارسا نیوز

ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ