اگر دربی تهران یک بازی بین المللی بود ۸ اخراجی داشت

0

خبر ورزشی – محمود کلهر که سال‌ها در دو تیم پرسپولیس و استقلال بازی کرده با انتقاد از حرکات برخی بازیکنان در طول ۹۰ دقیقه بازی دربی و اعتراضات آنها به داور مسابقه گفت: به نظر من این درگیری‌ها و اعتراض‌ها در فوتبال ما باب شده است.

وی با بیان اینکه این حرکات گریبان تیم ملی را در بازی با ژاپن گرفت گفت: این اعتراض‌ها باعث شده است ما در بازی‌های ملی هم دچار مشکل شویم. بازیکنان باید با آرامش کامل بازی کنند و کادر فنی باید به بازیکنان روحیه و آرامش بدهد.

کلهر تاکید کرد: امیدوارم کسانی که در فدراسیون هستند، تدابیری در نظر بگیرند تا این اعتراض‌ها کمتر شود. ما باید بگذاریم تا داور با تمرکز بالا قضاوت کند و از کادر داوری حمایت کنیم. ما باید جلوی این اعتراضات بی مورد را بگیریم. اگر داور این دیدار بین المللی بود از هر ۲ تیم ۳-۴ نفر اخراج می‌شدند.

هافبک پیشین پرسپولیس و استقلال ادامه داد: تنش برخی از بازیکنان باعث می‌شود که تمرکز داور بازی از بین برود. این تنش‌ها باعث می‌شود بازیکنان نتوانند توانایی‌های فنی خود را در بازی به بهترین شکل نشان دهند و این نقطه ضعف این دیدار بود. امیدوارم کمیته داوران امکانات و حمایت بیشتری از داوران داشته باشد.

محمود کلهر کیست محمود کلهر دعوای استقلال و پرسپولیس درگیری دربی دربی قبلی چند چند شد دربی استقلال و پرسپولیس بازیکنانی که هم در پرسپولیس و هم در استقلال بازی کردند اخبار فوتبال داخلی اخبار استقلال تهران (آخرین و جدیدترین خبرها)

اگر دربی تهران یک بازی بین المللی بود ۸ اخراجی داشت

ساتین

 

ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ