پرسپولیس به آمار استقلال در دربی نرسید

0

پایگاه خبری فوتبالی- تساوی پرسپولیس و استقلال در پایان ۱۲۰ دقیقه باعث شد آمار پیروزی در دربی، کماکان به سود استقلال باشد.

به گزارش فوتبالی، در صورتی که شاگردان یحیی گل‌محمدی می‌توانستند استقلال را در وقت قانونی شکست دهند، با رکورد پیروزی‌های استقلال در دربی برابری می‌کردند.

استقلال و پرسپولیس تا قبل از بازی امشب ۹۵ بار مقابل یکدیگر قرار گرفتند که حاصل آن ۲۶ برد برای استقلال، ۲۵ برد برای پرسپولیس و ۴۴ تساوی بوده است.(این موضوع با درنظر گرفتن دیدارهایی است که کمیته انضباطی و دادگاه کاس نتیجه آن را تعیین کرده است)

پرسپولیس امیدوار بود که استقلال را در ۱۲۰ دقیقه شکست دهد تا تعداد بردهایش در دربی به عدد ۲۶ برسد و به آمار بردهای استقلال در این مسابقه برسد منتهی با کشیده شدن بازی به ضربات پنالتی، حتی در صورت پیروزی شاگردان یحیی، نام این تیم به عنوان برنده این بازی ثبت نخواهد شد و نتیجه بازی امشب، در آمار دو تیم، مساوی ثبت می‌شود.

استقلال در حالی برنده دربی در فصل گذشته جام حذفی شد که در ضربات پنالتی حریفش را شکست داد و به فینال جام حذفی رسید منتهی این پیروزی در آمار بردهای استقلال محسوب نشده است. پرسپولیس هم در دهه ۶۰ یک بار در ضربات پنالتی استقلال را شکست داد اما این برد هم در تعدادهای بردهای پرسپولیس لحاظ نشده است.

نتیجه دربی امروز نتیجه بازی پرسپولیس استقلال نتیجه بازی پرسپولیس نتیجه بازی استقلال چند چند شد دربی قبلی چند چند شد دربی استقلال و پرسپولیس اخبار فوتبال داخلی اخبار استقلال تهران (آخرین و جدیدترین خبرها)

پرسپولیس به آمار استقلال در دربی نرسید

استقلال

ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ