هازارد:«آنچلوتی؟ با هم به کارهای بزرگی دست خواهیم زد»

0

رئال مادرید نیوز : ادن هازارد بازیکن بلژیکی گفت که شخصا آنچلوتی را نمی شناسد اما تعریفهای خوبی از او شنیده و با هم می توانند دست به کارهای بزرگی خواهم زد.

وی اظهار داشت :” همه در مادرید می دانند که آنچلوتی چه چیزهایی به باشگاه داده است. با این گروه، چمپیونزلیگ را برد و بسیاری از بازیکنان را می شناسد. می دانیم که بازیکنی است که تجربیات زیادی دارد. شهر و هواداران را می شناسد. می توانیم با هم دست به کارهای بزرگی بزنیم.  تا جایی که شنیده ام، آنچلوتی شخصیت خوشایندی دارد که فقط می خواهد برنده شود. این چیزی است که همه می خواهند. این فرصت را داریم تا با هم بازی کنیم. این برای من خوب است.”

وی در مورد آینده خودش و شرایطش هم صحبت کرد:” همه می دانیم که سالهای اولم بد بودند. حالا باید روی یورو تمرکز کنم و بعد از ان به بهترین شکل به باشگاه کمک کنم.  زیدان؟ به همه نزدیک بود و مربی خوبی برای رئال مادرید بود. هیچ چیز بهتر از این نیست که اسطوره ات مربی ات باشد.”

هازارد در مورد شرایط خودش در تیم ملی هم صحبت کرد:” حس بهتری دارم و می خواهم به درون زمین برگردم و توپ را لمس کنم. فصل مشکلی از نظر فردی داشتم. تغییر آب و هوا برایم خوب بوده است. خوشحالم که کل تیم برگشته اند چرا که برایم سخت بود که در تیم ملی نباشم.”

ساعت بازی رئال مادرید امشب اخبار لالیگا اخبار فوتبال خارجی اخبار فوتبال اسپانیا اخبار رئال مادرید

هازارد:«آنچلوتی؟ با هم به کارهای بزرگی دست خواهیم زد»

منبع : مرجع خبری رئال مادرید

ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ