چرا امباپه در ۱۴ سالگی رئالی نشد؟

0

رئال مادرید نیوز : کیلیان امباپه مهاجم فرانسوی در زمانی که ۱۴ ساله بود برای بازدید از تجهیزات باشگاه رئال مادرید به مادرید سفر کرد و همان طور که قبلا خودش هم گفته با زیدان ملاقات کرد.

اما خیلی ها دوست دارند که بدانند چرا امباپه در همان زمان یعنی ۸ سال پیش رئالی نشده است. خودش در این باره توضیح می دهد:” والدینم می خواستند که دوران کاری ام در فرانسه آغاز شود و تربیت فرانسوی داشته باشم. هم برای فوتبال بازی کردن و هم برای ادامه تحصیل. حتی اگر به خاطر زیدان به اسپانیا می رفتم و من را همراهی می کرد با فرهنگ و آموزش کشوری دیگر اشنا می شدم.”

وی در ادامه بیان کرد” در فرانسه متولد شدم، در فرانسه رشد کردم و فرانسه به من همه چیز داد. می خواهم جبران کنم. هر بار که در تیم ملی بازی می کنم این حس را دارم. عشقم به فرانسه نیازی به اثبات ندارد. بازی کردن در فرانسه از هر چیزی برایم بالاتر است. همیشه با این شکل از تجلیل در فرانسه خو گرفته ام چرا که فرانسه برای مردمش کارهای زیادی کرده و برای من و خانواده ام نیز همین طور بود. باید به کشورمان افتخار کنیم. آمریکایی ها به آمریکایی بودنشان افتخار می کنند، چرا فرانسوی ها به کشورشان افتخار نکنند؟ نباید فرانسه را سیاه تر از چیزی که هست، نشان بدهیم. مشکلاتی در این کشور وجود دارد اما قسم می خورم که در کشور زیبایی هستیم. اگر بگوییم که فلانی عرب، سیاه یا سفید است به معنی ایجاد یک مرز است اما در فرانسه جدید مرزی وجود ندارد. همه با هم هستیم. افتخار می کنم که الگویی برای فرانسوی ها باشم. این که الگویی در کشورت باشی حقوق و مسئولیت هایی ایجاد می کند اما مایه افتخار است چرا که به این معنی است که در کل کشور مورد تجلیل قرار بگیری. این مایه افتخار است. آینده در سیاست؟ خیلی دور به نظر می رسد اما هرگز نمی توان چیزی را رد کرد! ”

امباپه در این باره که آیا با واکسن زدنش می تواند به بقیه مردم امید بدهد که از این کار نترسند و واکسن بزنند، گفت :” می دانم که گاهی ممکن است که حرفهایم و حرکاتم تاثیرگذار باشد. اگر به خاطر من برخی جوان ها واکسن بزنند، حاضرم با کمال میل این کار را بکنم. خودخواه نیستم. می دانم که حقوق و وظایفی دارم.”

ساعت بازی رئال مادرید امشب اخبار لالیگا اخبار فوتبال خارجی اخبار فوتبال اسپانیا اخبار رئال مادرید

چرا امباپه در ۱۴ سالگی رئالی نشد؟

منبع : مرجع خبری رئال مادرید

ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ