هشدار آنچلوتی به وینیسیوس در مورد مشکل گلزنی‌اش

0

رئال مادرید نیوز : کارلو آنچلوتی مربی ایتالیایی در دوره اولش در رئال با بازیکنانی نظیر موراتا، خسه و … کار کرد و به نظر می رسد که مشکلی در پرورش و تربیت بازیکنان جوان ندارد و حالا در دوره دومش هم باید  خیلی از این  جوان ها را پرورش بدهد.

آنچلوتی در کنفرانس مطبوعاتی خود به صراحت به مشکل گلزنی وینیسیوس اشاره کرد تا نشان بدهد که به خوبی از این مشکل بازیکن برزیلی آگاه است. در حقیقت آنچلوتی به صراحت گفت:” وینیسیوس باید گلهای بیشتری بزند.” کارلتو به دنبال فوتبال تماشایی و هجومی است و این را در دوره اولش در رئال هم ثابت کرد.

کارلو نمی خواهد که رئال مادرید مثل دو فصل گذشته عملکرد هجومی ضعیفی داشته باشد و یکی از کلیدهایش این است که بازیکنان کنونی بیشتر گل بزنند. وینیسیوس فصل را در حالی تمام کرد که در اکثر بازیها حضور داشت اما فقط شش گل زد: سه تا در لالیگا و سه تا در چمپیونزلیگ.وینیسیوس برنامه ای برای ترک رئال در این تابستان ندارد اما اگر قرار است با آنچلوتی کار کند باید روی ضربات آخرش خیلی بهتر عمل کند.

البته کارلتو برای این که تبعیض قائل نشود از بنزما هم خواست که جاه طلب تر باشد و روی زدن ۵۰ گل به جای ۳۰ گل تمرکز کند. آنچلوتی در دوره اولش هم رابطه خوبی با کریم داشت. البته حرف آنچلوتی در مورد کریم هم منطقی به نظر می رسد چرا که بنزما در حالی تقریبا یک سوم از گلهای فصل رئال را زد که گلهای تیم خیلی کم بود و طبیعتا وقتی تعداد گلهای کل تیم بیشتر شو و رئال مادرید هجومی تر بازی کند، تعداد گلهای کریم هم بیشتر می شود.

ساعت بازی رئال مادرید امشب اخبار لالیگا اخبار فوتبال خارجی اخبار فوتبال اسپانیا اخبار رئال مادرید

هشدار آنچلوتی به وینیسیوس در مورد مشکل گلزنی‌اش

منبع : مرجع خبری رئال مادرید

ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ