چرا برای زنان رئال مادرید نایب قهرمانی اهمیت دارد؟

0

رئال مادرید نیوز : زنان رئال مادرید در فاصله دو هفته به پایان لالیگا، صعوان به چمپیونزلیگ فصل بعد را قطعی کردند اما در این دو بازی زنان رئال که فقط یک امتیاز از لوانته بیشتر دارند به دنبال تثبیت نایب قهرمانی خواهند بود.

زنان رئال دو بازی مقابل سانتا ترسا و گرانادیا دارند که اگر شش امتیاز را بگیرند به رکورد یازده بازی پیاپی بی شکست در لالیگا می رسند. از طرفی دیگر برای زنان رئال مهم است که در لالیگا دوم شوند چرا که در چمپیونزلیگ کار راحتی دارند. در حقیقت صعود به عنوان تیم دوم یا سوم در چمپیونزلیگ تفاوت هایی دارد. تیم های دوم صعودکننده به چمپیونزلیگ از لیگ های فرانسه، آلمان، اسپانیا، انگلیس، سوئد و جمهوری چک وارد مرحله دو راهیابی به چمپیونزلیگ می شوند در حالی که تیم های سوم در این شش لیگ به همراه تیم های دوم لیگ هخای دانمارک، هلند، ایتالیا، قزاقستان، نروژ، ایسلند، سوئیس، روسیه و بلاروس وارد مرحله اول می شوند.

تیم هایی که به مرحله یک می روند باید در ابتدا به چهار گروه چهار تیمی تقسیم شوند و قهرمان هر گروه به مرحله دو می رود. در مرحله دوم اما تیم ها به صورت رفت و برگشتی و با فقط یک بازی به مسابقات می رسند.

ساعت بازی رئال مادرید امشب اخبار لالیگا اخبار فوتبال خارجی اخبار فوتبال اسپانیا اخبار رئال مادرید

چرا برای زنان رئال مادرید نایب قهرمانی اهمیت دارد؟

منبع : مرجع خبری رئال مادرید

ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ