پیام زیدان، فردیناند و خود راموس در مورد وداعش

0

رئال مادرید نیوز : زین الدین زیدان سرمربی فرانسوی سابق رئال مادرید با سرجیو راموس کاپیتان سابق رئال مادرید وداع کرد و نوشت:” اسطوره. باعث افتخار بود که هم تیمی و بازیکن من باشی. یک کاپیتان عالی برای تاریخ. خیلی ممنون برای همه چیز.”

خود راموس نیز در مورد مراسم وداعش نوشت:” هرگز فکر نمی کردم که این لحظه برسد اما هر شروعی پایانی دارد. امروز از خانه ام، هوادارانم و هم تیمی هایم حمایت کردم. همه تلاشم را برای این پیراهن داشتم و با تمام وجودم ظاهر شدم. امروز با رئال مادرید محبوبم خداحافظی کردم. باعث تشکر و غرور است که که به عقب نگاه کنم و مسیری را ببینیم که شانزده سال طول کشیده و آن را با کلمات نمی توان بیان کرد. ۲۲ جام که با احساساتی فراموش نشدنی و غیرقابل توصیف در یاد می ماند. ممنون از باشگاه، مربیان و هم تیمی ها، ممنن از شما رئالی ها. از همه آنهایی که باعث شدند این اتفاق محقق شود تشکر می کنم و از همه افرادی که در این مسیر بی نظیر من را همراهی کردند تشکر کنم. نمی گویم خداحافظ، می گویم به امید دیدار چرا که باید باز خواهیم گشت.”

از سویی فردیناند هم در پیامی در مورد راموس نوشت :” نحوه معارفه خریدهای کهکشانی رئال مادرید و نحوه وداع با اسطوره ها حقیقتا شرایط این باشگاه را به عنوان یکی از بهترین باشگاه ها گسترس می بخشد. در هر دو مورد عالی هستند.”

ساعت بازی رئال مادرید امشب اخبار لالیگا اخبار فوتبال خارجی اخبار فوتبال اسپانیا اخبار رئال مادرید

پیام زیدان، فردیناند و خود راموس در مورد وداعش

منبع : مرجع خبری رئال مادرید

ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ