تیم زنان رئال مادرید خصوصی نمی شود/ آزنار:«هدفمان نایب قهرمانی است»

0

رئال مادرید نیوز : سازمان لیگ زنان اسپانیا با حکم سازمان ورزش اسپانیا به تقریبا همه باشگاه ها دستور داد که خصوصی شوند و مالک خصوصی داشته باشند تا مسائل مالی برای آنها شفاف شود  اما سه باشگاه رئال مادرید، بارسلونا و بیلبائو مستثنی شده اند. در حقیقت هر سه باشگاه در حال حاضر باشگاه های مردمی محسوب می شوند که سهامداران مشخصی در حوزه تیم های مردان خود ندارند و حالا برای تیم های زنان نیز همین قانون مد نظر قرار گرفته است.  بدین ترتیب این سه باشگاه به علاوه اوساسونا که در لیگ دسته دوی زنان اسپانیا توپ می زند نیازی به سهامدار خصوصی ندارد و می توانند با اساسنامه کنونی به کار ادامه بدهند.

تیم زنان رئال مادرید در فاصله دو هفته به پایان مسابقات در رتبه دوم لیگ قرار دارد. آنها سهمیه چمپیونزلیگ خود را قطعی کرده اند چرا که حتی اگر جایگاه دومی را به لوانته واگذار کنند و سوم شوند هم سهمیه شان قطعی است اما نکته این جاست که تیمی که نایب قهرمان شود مسیر بسیار آسان تری برای حضور در چمپیونزلیگ فصل بعد دارد تا تیم  سوم. زنان رئال در این فصل با ۲۲ برد، چهار تساوی و شش شکست در اولین فصل تاریخشان در تیم بزرگسالان درخشان بوده اند. حالا داوید آزنار سرمربی تیم زنان رئال در مورد بازی یکشنبه مقابل سانتا ترسا در هفته ماقبل پایانی لالیگا گفت :” انگیزه همیشگی خود را داریم. به یک هدف مهم رسیدیم که حضور در مرحله راهیابی به چمپیونزلیگ است. حالا می خواهیم نایب قهرمان شویم. دو بازی مانده و به خودمان وابسته هستیم. همه تلاشمان را می کنیم تا در همین جا بمانیم.”

زنان رئال مادرید در ۹ بازی اخیرشان بی شکست بوده اند و هفت برد و دو تساوی داشته اند. آزنار در ادامه بیان کرد:” مشخص است که این دختران از بردن خسته نمی شوند. در همه بازیها تا آخرین دقیقه می جنگند. این در خون رئال است. تیم جاه طلبی  هستیم که همیشه می خواهیم بهتر باشی م و برنده شویم.در نهایت در همان جایگاهی هستیم که انتظارش را نداشتیم. حالا نمی خواهیم ای جایگاه را از دست بدهیم. انگیزه زیادی برای نایب قهرمانی داریم.”

ساعت بازی رئال مادرید امشب اخبار لالیگا اخبار فوتبال خارجی اخبار فوتبال اسپانیا اخبار رئال مادرید

تیم زنان رئال مادرید خصوصی نمی شود/ آزنار:«هدفمان نایب قهرمانی است»

منبع : مرجع خبری رئال مادرید

ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ