گزارش منابع معتبر : لیونل مسی به زودی تمدید خواهد کرد

0

اختصاصی بارسا نیوز – به گزارش فابریتزیو رومانو ، بارسلونا تمدید قرارداد مسی را فقط مسئله زمان میداند. به گفته این منبع هنوز بندهایی باقی مانده است و سپس تمدید او تا ۲۰۲۳ تصویب میشود.

 

رومانو اشاره دارد که هنوز زمان رسمی شدن مشخص نیست ، اما بارسلونا حس میکند مسی در این تیم خواهد ماند. البته LA VANGUARDIA گزارش داده است که تمدید مسی فردا و همزمان با تولد ۳۴ سالگی او خواهد بود.

 

رسانه معتبر رادیو کاتالونیا هم مدعی شده است که تمدید قرارداد مسی با بارسلونا قریب الوقوع است و بلوگرانا انتظار دارد که آن را امروز یا پنجشنبه اعلام کند. این رسانه معتقد است توافق نهایی شده است و فقط امضای مسی باقی مانده است.

 

آلفرد مارتینز از اوندا سرو هم گزارش داده است که هنوز موضوعاتی برای توافق بین مسی و بارسلونا وجود دارد. مذاکرات در حال انجام است و پیشرفت خوبی وجود دارد ، اما هنوز چیزی قطعی نیست.

 

میگل ریکو در گزارش خود اذعان داشته است که لیونل مسی به خوان لاپورتا پیغام داده است که پیشنهاد بارسلونا را میپذیرد. فقط امضا قرارداد باقی مانده است. به دلیل محدودیت های مالی ، تمدید مسی برای ۱ فصل اعلام خواهد شد و سال ۲۰۲۲ تمدید او برای ۱ فصل دیگر رسمی میشود.

بازی امشب بارسلونا ساعت چند است اخبار فوتبال خارجی اخبار فوتبال اسپانیا اخبار بارسلونا

گزارش منابع معتبر : لیونل مسی به زودی تمدید خواهد کرد

منبع : بارسلونا نیوز

ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ