بیم و امید رئال مادرید در مورد عملکرد هازارد در یورو

0

رئال مادرید نیوز : یورو برای رئال مادرید اخبار خوبی داشته است. همه بازیکنان رئال مادرید به مرحله یک هشتم نهایی رسیدند. بنزما با دبل مقابل پرتغال روحیه گرفت و بیل، مودریچ، آلاب ، کروس، کورتوا و واران نیز ستاره های تیمشان هستند. هازارد هم سعی می کند که از تونل خارج شود و شرایط را عوض کند.

در حقیقت رئال مادرید به شدت امیدوار است که هازارد بتواند در یورو بدرخشد و روحیه بگیرد تا دو سال کابوس وار را در رئال مادرید فراموش کند. هازارد به تدریج سعی کرده که در تیم ملی بلژیک دقایق بیشتری داشته باشد و نقش پررنگ تری داشته باشد.

هازارد هنوز در تیم ملی بلژیک بهترین نمایش خود را نداشته اما رئال مادرید به حضور ۹۰ دقیقه ای او مقابل فنلاند به چشم اتفاقی مثبت نگاه می کند. در حقیقت این اولین بازی کامل هازارد پس از ۵۷۶ روز یعنی پس از یک سال و هفت ماه بود.

رئال مادرید به نقش هازارد در تیم ملی بلژیک نگاهی با “بیم و امید” دارد. اگر بلژیک همچنان پیش برود و هازارد بدرخشد، برای فصل بعد و حضور زیر نظر آنچلوتی اعتماد به نفسش را پیدا می کند تا به روزهای خوبش برگردد در حالی که اگر بلژیک نتواند یوروی خوبی داشته باشد، هازارد فرصت خوبی دیگر را از دست خواهد داد.

ساعت بازی رئال مادرید امشب اخبار لالیگا اخبار فوتبال خارجی اخبار فوتبال اسپانیا اخبار رئال مادرید

بیم و امید رئال مادرید در مورد عملکرد هازارد در یورو

منبع : مرجع خبری رئال مادرید

ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ