انفجار در قزوین؛ ۵ مغازه و یک منزل مسکونی تخریب شد

0

رئیس سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهرداری قزوین گفت: انفجار و آتش‌سوزی در منزل مسکونی در خیابان اصفهان شهر قزوین موجب تخریب و خسارت به تخریب پنج مغازه و منزل مسکونی شد.

به گزارش سایت خبری ساتین نیوز به نقل از ایسنا، قدیر موسی خانی با اشاره به آتش سوزی یک واحد مسکونی و پنج واحد تجاری، تصریح کرد: ساعت ۴:۳۵ دقیقه بامداد روز سه شنبه ۱۵ تیرماه در تماس با سامانه ۱۲۵ وقوع حریق و انفجار در خیابان اصفهان خبر داده شد که بلافاصله آتش نشانان ایستگاه های ۱، ۲ و ۳ این سازمان به محل اعزام شدند.

وی افزود: با حضور آتش نشانان در محل مشخص شد که براثر انفجار و حریق در منزل مسکونی طبقه همکف، مغازه های تجاری مجاور و واحد مسکونی طبقه فوقانی دچار تخریب شدند، یک نفر (آقا) ساکن در طبقه همکف و دو نفر (زن و شوهر) ساکن در طبقه فوقانی توسط نیروهای آتش نشانی رهاسازی شده و به دلیل شدت حادثه و مصدومیت توسط نیروهای اورژانس به مرکز درمانی اعزام شدند.

بنابراعلام روابط عمومی آتش نشانی قزوین، رئیس سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری قزوین، اظهار کرد: موج انفجار در این منزل مسکونی به حدی بود که دیوار مغازه های مجاور تخریب، یخچال و لوازم موجود در مغازه به پیاده رو پرتاب و شیشه های ساختمان های اطراف نیز شکسته شده بود.

(فیلم) انفجار و ریزش وحشتناک برج فلوریدای آمریکا

ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ