معمای لونین: نیمکت نشینی در رئال مادرید یا جدایی؟

0

رئال مادرید نیوز : رئال مادرید اردوی پیش فصل را با فقط ۱۳ بازیکن آغاز کرده است که یکی از این نفرات آندری لونین ذخیره کورتوا است.

لونین در لیست نهایی شوچنکو برای یورو حضور پیدا نکرد و حالا با یک معما مواجه است : می تواند در رئال بماند  و به ندرت بازی کند (با حضور کورتوا به جز کوپا شاید شانس بیشتری نصیبش نشود) یا به صورت قرضی یا قطعی با بند بازگشت جدا شود و بیشتر بازی کند.

لونین فقط ۲۲ سال سن دارد و فصل گذشته در رئال فقط ۱۲۰ دقیقه مقابل آلکویانو داشت و هرگز در لیگ یا چمپیونزلیگ بازی نکرد. آنچلوتی می خواهد نظر لونین را در مورد خودش بداند. آنچلوتی در دوره اولش در رئال تصمیم جالبی گرفت و در اولین فصلش از لوپز در لالیگا استفاده کرد و از کاسیاس در تورنمنت های حذفی در حالی که در فصل بعدی کاسیاس دروازه بان فیکس رئال شد و کیلور در بازیهای کوپا بیشتر بازی می کرد و به ندرت در لیگ یا چمپیونزلیگ فرصت نصیبش می شد.

لونین که از زوریا لوهانسک اوکرانی به رئال مادرید پیوست در فصل ۱۹-۲۰۱۸ قرضی به لگانس رفت که زیر سایه کوئیار بود و فقط ۵۴۴ دقیقه بازی کرد .فصل بعدش قرضی به وایادولید رفت که ماسیپ فیکس بود و فقط ۲۱۰ دقیقه بازی کرد تا در نیم فصل دوم به اوویدو برود و در این تیم ۲۰ بازی و ۱۸۰۰ دقیقه داشت، ۲۰ گل دریافت کرد و شش کلین شیت داشت. حالا لونین باید تصمیم مهمی را در مورد آینده اش در رئال بگیرد چرا که جایگاهش در تیم ملی اوکراین را هم از دست داده است.

نقل و انتقالات رئال مادرید اسامی بازیکنان رئال مادرید اخبار لالیگا اخبار فوتبال خارجی اخبار فوتبال اسپانیا اخبار رئال مادرید آندری لونین

معمای لونین: نیمکت نشینی در رئال مادرید یا جدایی؟

منبع : مرجع خبری رئال مادرید

ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ