پیام فران گارسیا به هواداران رئال مادرید:«نمی گویم خداحافظ، می گویم به امید دیدار»

0

رئال مادرید نیوز : فران گارسیا دفاع چپ آکادمی رئال مادرید پس از یک سال حضور قرضی در رایو با دو میلیون یورو به صورت قطعی راهی تیم مادریدی شد. رئال مادرید به خاطر انتقال فران دو میلیون یورو دریافت کرد و حالا پنجاه درصد از حق انتقال محصول ۲۱ ساله آکادمی خود را حفظ کرد.

فران تجربه حضور در تیم بزرگسالان رئال در بازی جام حذفی مقابل ملیا در فصل ۱۹-۲۰۱۸ را دارد که در آن بازی به ایسکو پاس گل داد. او فصل گذشته در رایو وایکانو درخشید و به صعود این تیم در لالیگا کمک کرد. حالا فران پیامی برای وداع با هواداران رئال منتشر کرد:

مادریدیستاهای عزیز
هرگز تصور نمی کردم که وداعم با خانه ام پس از ده سال حضور در این تیم چگونه خواهد بود و به همین خاطر نمی گویم خداحافظ بلکه می گویم به امید دیدار . رئال مادرید به من همه چیز داد و تا همیشه به خاطر همه کارهایی که برای من کردند از آنها تشکر می کنم. فران گارسیا در حال حاضر بخشی از این ترکیب است. از همه مربیان، مدیران، سرپرست ها و هم تیمی ها تشکر می کنم و دوست دارم به شکل ویژه ای از کادر پزشکی تشکر کنم. این افراد باعث شدند تا در طول مصدومیت های طولانی از اهدافم دور نشوم.آنها همیشه در کنار من بودند تا بازیکنی از لالیگا باشم. میلیون ها تشکر از صمیم قلبم.
از طرف یک رئالی، فران گارسیا

ساعت بازی رئال مادرید امشب اخبار لالیگا اخبار فوتبال خارجی اخبار فوتبال اسپانیا اخبار رئال مادرید

پیام فران گارسیا به هواداران رئال مادرید:«نمی گویم خداحافظ، می گویم به امید دیدار»

منبع : مرجع خبری رئال مادرید

ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ