آبیان:«اخاذی من به خاطر فایل صوتی پرز دروغ است؛ شاید از این ماجرا سریال ساختم!»

0

رئال مادرید نیوز : خوزه آنتونیو آبیان خبرنگار اسپانیایی این روزها به یکی از سوژه های داغ خبری تبدیل شده است. شاید تا چند روز پیش هیچ کس او را نمی شناخت اما پرز مدعی شده است که او عامل لو رفتن فایل های صوتی اش در سایت الکونفیدنسیال بوده است. در حقیقت آبیان در سال ۲۰۱۵ از فایل های صوتی ضبط شده از پرز استفاده می کند و کتابی به نام “یورش به رئال مادرید” را می نویسد. کتابی که با فشار فلورنتینو پرز با تیراژ بسیار کمی منتشر می شود و تعداد کمی از آن در کتابفروشی ها وجود دارد.

اخیرا رادیو اوندا سرو مدعی شده بود که ابیان در سال ۲۰۱۱ جلسه ای رو در رو با ده بلاس نای رئیس رئال مادرید داشته و می خواسته از او به خاطر پرونده فایل های صوتی با دریافت ده میلیون  اخاذی کند. پرز در این فایل های صوتی رونالدو را دیوانه و کاسیاس و رائول را کلاهبردار می داند!

حالا آبیان در این باره می گوید که خبر اخاذی وی از ده بلاس “صحت ندارد و اساسا کذب است.” آبیان در این باره گفت :” هرگز از هیچ کسی برای حذف این فایل ها پول نخواستم. قطعا آماده شکایت از فرناندز ده بلاس و رسانه ای هستم که این خبر را منتشر کرده است. من هرگز از هیچ کسی از رئال یا پرز اخاذی نکردم و از اوندا سرو شکایت می کنم و اگر می توانند صحت اطلاعاتشان را ثابت کنند.”

آبیان یادآوری کرد که بین سالهای ۲۰۱۱ تا ۲۰۱۳ سردبیر پونتو رادیو بوده است که در آن زمان رابطه بسیار خوبی با رئال مادرید و هیئت مدیره اش داشته است و افزود:” به همین خاطر چیزهایی که در مورد من نوشته شده کاملا کذب است.” وی همچنین اعلام کرده است که فایل های صوتی که در حال حاضر در اختیار الکونفیدنسیال قرار گرفته ربطی به او ندارد و به هیچ وجه در ازای فروختن آن به الکونفیدنسیال پولی نگرفته است:” اگر الکونفیدنسیال این فایل ها را دارد به خاطر شایستگی های خبرنگاری خودشان است. این که می گویند به دنبال پول برای فروش فایل های صوتی بودم کاملا دروغ است. اگر می توانند این حرف را ثابت کنند در غیر این صورت از فردی که چنین ادعایی انجام بدهد شکایت می کنم.”

پرز اخیرا اعلام کرده است که از آبیان و الکونفیدنسیال برای دفاع از غرور و شخصیت خود شکایت می کند و این  خبرنگار می گوید:” کاملا مطمئن هستم که هیچ کار غیرقانونی انجام نداده ام و آماده پاسخگویی به دادگاه هستم. خوشحالم که پرز مرتکب این اشتباه نشد که صحت فایل ها را زیر سوال ببرد. اما بهتر است که بیشتر به جزئیات و محتویات این فایل ها منتشر شود تا این که چه کسی آن را منتظر کرده است . من هیچ تماسی با الکونفیدنسیال در مورد انتشار این فایل ها نداشتم. البته شاید بعد از این اتفاقات بخواهم از این ماجرا یک سریال بسازم!”

 

ساعت بازی رئال مادرید امشب اخبار لالیگا اخبار فوتبال خارجی اخبار فوتبال اسپانیا اخبار رئال مادرید

آبیان:«اخاذی من به خاطر فایل صوتی پرز دروغ است؛ شاید از این ماجرا سریال ساختم!»

منبع : مرجع خبری رئال مادرید

ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ