بخش هشتم فایل صوتی پرز؛ سوء استفاده از نام رئال مادرید برای شرکت عمرانی شخصی!

0

رئال مادرید نیوز : الکونفیدنسیال وعده داده است که تا پایان هفته (احتمالا تا روز یکشنبه  که در اسپانیا آخر هفته است) به افشاگری در مورد فایل های صوتی جنجالی لو رفته از فلورنتینو پرز بپردازد. این فایل ها بین سالهای ۲۰۰۶ تا ۲۰۱۲ ضبط شده و حالا هشتمین بخش آن به بررسی این نکته می پردازد که پرز چگونه از نام رئال مادرید برای اعتبار بخشیدن به شرکت شخصی خود ACS که در حوزه  عمرانی و ساختمانی فعالیت می کند، سوء استفاده کرده است.

در این بخش از فایل های لو رفته به صحبت های فرناندو فرناندز تاپیاس نایب رئیس رئال مادرید اشاره می شود که نشان می دهد که این شخص و همچنین پرز از نام رئال مادرید برای تجارت های شخصی خود استفاده می کنند. تاپیاس در این صحبت ها به یکی از حاضران در یک جلسه تجاری می گوید:” رئال مادرید درها را به رویت باز می کند… فلورنتینو درهایی را به روی ACS باز کرده است.”

فلورنتینو پرز سالهاست که مدیریت شرکت ACS (فعالیت های ساختمانی و خدماتی) را به عهده دارد، شرکتی که در بورس ثبت شده و هر سال درآمدی میلیونی به لطف فعالیت هایش در ۵۱ کشور در پنج قاره جهان دارد. فرناندز تاپیاس تاجر موفق دیگری است که چند شرکت مختلف را فعالیت کرده است و مشاور سابق شرکت هایی نظیر OHL، سفرهای مارسانس یا فنوسا بوده است. حرفهای تاپیاس به وضوح نشان می دهد که پرز از نام رئال مادرید سوء استفاده می کند تا بتواند تاجران و سیاستمداران را تحت تاثیر قرار بدهد و بتواند قراردادهای درشت و بزرگی را برای شرکت شخصی خود ببندد. تاپیاس در این جلسه با حضور اعضای دولت مکزیک در سال ۲۰۰۹ می گوید:” ببینید من از جانب رئال مادرید صحبت می کنم. در مکزیک با وزیر انرژی و مرد دست راست رئیس جمهور صحبت کردم و گفتم:” این کارت من است و این کارت رئال مادرید.”

در این جلسه اعضای دولت مکزییک درخواست سفر به مادرید و حضور در سانتیاگو برنابئو را می دهند. یکی از حاضران می گوید:” می توانیم به مادرید برویم” و در این جا تاپیاس از نفوذش به عنوان نایب رئیس رئال استفاده می کند و می گوید:” شما را با هواپیما دعوت می کنم و به هتل می برم.”

در این فایل صوتی مشخص نیست که هدف تاپیاس از این دعوت چه بوده اما به نظر می رسد که او به دنبال هایی کردن یک قرارداد تجاری با مکزیکی هاست. او می گوید:” برای من مهم است چرا که رئال مادرید درهایی را باز می کند…. پرز درهایی را در ACS باز خواهد کرد.” در زمان این صحبت ها پرز به تازگی دوره دومش را در رئال آغاز کرده بود و تاپیاس هم به عنوان نایب رئیس اول مشغول به کار شده بود.

پرز یک سرمایه گذار حوزه ساخت و ساز به شمار می رود که قبل از شروع کارش در رئال کارش در شرکت ACS را آغاز کرده بود و به نظر می رسد که شهرتش به عنوان مدیر رئال مادرید به او کمک شایانی کرده تا قراردادهای بهتری را ببرای شرکتش ببندد. این در حالیست که تاپیاس در صحبت های علنی خود گفته بود که هرگز به دنبال سیاسی کاری نبوده اما این صحبت ها چیز دیگری را نشان می دهد.

ساعت بازی رئال مادرید امشب اخبار لالیگا اخبار فوتبال خارجی اخبار فوتبال اسپانیا اخبار رئال مادرید

بخش هشتم فایل صوتی پرز؛ سوء استفاده از نام رئال مادرید برای شرکت عمرانی شخصی!

منبع : مرجع خبری رئال مادرید

ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ