الکونفیدنسیال: فایل های صوتی پرز قانونی ضبط شده و پولی برای خریدنش نپرداختیم

0

رئال مادرید نیوز : در یک هفته اخیر جنجال فایل های صوتی فلورنتینو پرز دنیا را تکان داد. حملات مدیر رئال مادرید به اسطوره های باشگاه همچون رائول، کاسیاس، رونالدو، گوتی، دل بوسکه و … یک اتفاق باورنکردنی بود. اتفاقی که قطعا تا سالها دامن فلورنتینو پرز را می گیرد و البته از صحنه فوتبال دنیا پاک نخواهد شد.

الکونفیدنسیال که در بخش های مختلفی به افشاگری های مهمی در مورد پرز با استفاده از این فایل های صوتی پرداخت در گزارش امروز خود نوشته است که این فایل ها به صورت قانونی ضبط شده و از طریق یکی از کارمندان پرز به دستشان رسیده است و از سویی آنها به هیچ وجه پولی برای خرید این فایل ها نپرداخته اند.

در این گزارش به این نکته اشاره شده است که این فایل ها تا حد زیادی صحنه فوتبال دنیا را برای مخاطبان تغییر داده است چرا که فهمیده اند که در پشت پرده باشگاه بزرگی نظیر رئال مادرید چه می گذرد و مدیر رئال مادرید که در این سالها خودش را یک شخصیت اتوکشیده و مودب نشان می داده در خفا چه دیدگاهی در مورد دیگران دارد و برای بگو و بخند با نزدیکانش چه چیزهای عجیبی را می گوید. حالا شاید برای خیلی از فوتبالدوستان ملموس تر باشد که دلیل تصمیم های عجیب ورزشی پرز در دو دوره مدیریتش در رئال چه بوده است. به طور مثال چرا با کنار گذاشتن دل بوسکه، پایان تلخی را برای دوره کهکشانی ها رقم زد تا رئال مادرید سه سال فاجعه بار را داشته باشد یا این که چرا سه سال پیش رونالدو را در اوج از رئال مادرید کنار گذاشت تا رئال در سه فصل اخیر در فاز هجومی کابوس بزرگی را تحمل کند و به جز یک لالیگای پرزحمت آن هم بدون انسجام دفاعی چیزی را نبرد.

حتی اگر بخواهیم فحاشی پرز را نادیده بگیریم و آن را یک اتفاق عادی در جمع های خودمانی بدانیم، نمی توانیم انکار کنیم که این صحبت ها بیش از هر چیزی ایدئولوژی مریض پرز را نشان می دهد چرا که همین تفکرات بود که رئال مادرید را در دوره اولش به خاک سیاه نشاند و هیچ بعید نیست که در دوره دوم نیز همین تفکرات اشتباه کار دست رئال مادرید بدهد و اوضاع را ویران کند.

البته این فایل ها از کارهای پشت پرده پرز هم رونمایی کردند، مثل استفاده از نام رئال مادرید برای سودآوری در پروژه های عمرانی شرکت شخصی خود یا نحوه فشار آوردنش به رسانه های منتقد برای این که آنها را سرکوب و ساکت کند.

ساعت بازی رئال مادرید امشب اخبار رئال مادرید

الکونفیدنسیال: فایل های صوتی پرز قانونی ضبط شده و پولی برای خریدنش نپرداختیم

منبع : مرجع خبری رئال مادرید

ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ