پله:«زیدان، رئال مادرید را در قله نگه داشت/ رودریگو و وینیسیوس بخشی از آینده هستند»

0

رئال مادرید نیوز : پله در مصاحبه با مجله “مادریدیستارئال” در مورد مسائل مختلف صحبت کرد.

زیدان:” فشار بخشی از تاریخ رئال است و یک توقع را برای همه مربیان ایجاد می کند. زیدان هم فوق العاده کار کرد. سخت است که در کل مدت این قدر موفقیت داشته باشی. رئال مادرید را در قله نگه داشت و این آسان نیست.درون و بیرون زمین موفقیت های زیادی را کسب کرد. به خوبی بازیکنان را مدیریت کرد و مربیان از حضورشان لذت بردند. سخت است که در کل این مدت موفق باشی. امیدوارم که رئال مادرید را در قله نگه دارد که این آسان نیست.”

رودریگو و وینیسیوس:” آنها بخشی از آینده برزیل هستند. فشار زیادی را تحمل می کنند و به خوبی مدیریت کرده اند. می توانند موفقیت زیادی داشته باشند. هر دو در رئال مادرید رشد کرده اند. رفتار و اخلاق کاری آنها موفقیتشان را تضمین می کند. آنها می توانند دست به کارهای بزرگی بزنند.”

رونالدو نازاریو:” لقبش “پدیده” است که گویای خیلی چیزهاست. می توانست بهترین مهاجم تاریخ باشد. فریبنده بود. هیکلش، سرعتش، تکنیکش همه چیز عالی بود. هرگز چنین ترکیبی را ندیده بودیم.”

دی استفانو:” کامل ترین بازیکن دوره خودش بود. بی نظیر بود. حیف شد که فیلم های کافی از عملکردش وجود ندارد چرا که بی تردید این باعث می شد که خیلی محبوب تر باشد. یکی از بازیکنانی است که می توان او را بهترین دانست.”

ده بازیکن برتر تاریخ:” مارادونا، دی استفانو، تراپاتونی، گارینشا، کرویف، بکن بائر، آلبرتو، زیدان، رونالدو، اینیستا و بعد از آن ها می دانیم که رونالدو نابغه است و مسی بی نظیر است و آینده برای امباپه درخشان به نظر می رسد.

چرا رئالی نشدی؟” بازی کردن در رئال می توانست بی نظیر باشد. تاریخچه بی نظیری دارند اما پشیمان نیستم که در کل دوران فوتبالم در سانتوس ماندم.”

در ۱۹ سالگی در بازی دوستانه مقابل رئال و دی استفانو در چامارتین شرکت کردی که رئال با نتیجه پنج بر سه برنده شد:” استادیوم را در یاد دارم. هواداران، شهر و … بازی مقابل رئال مادرید خاص بود.”

ساعت بازی رئال مادرید امشب اخبار رئال مادرید

پله:«زیدان، رئال مادرید را در قله نگه داشت/ رودریگو و وینیسیوس بخشی از آینده هستند»

منبع : مرجع خبری رئال مادرید

ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ