دوره دوم آنچلوتی چطور پیش می رود؟/ در انتظار یک خرید بزرگ

0

رئال مادرید نیوز : کارلو آنچلوتی در روز اول ژوئن با رئال مادرید قرارداد بست. از آن زمان و به خصوص بعد از رفتن راموس، مربی ایتالیایی سعی کرد که تیمش را برای فصل بعد شکل بدهد. حالا و در فاصله ۴۳ روز تا پایان نقل و انتقالات تابستانی کارلتو منتظر است تا همه چیز مشخص شود. رئال اولین بازی دوستانه اش را یکشنبه مقابل گلاسکو رنجرز با هدایت استیون جرارد خواهد داشت.

معمولا می گویند که قسمت های دوم خوب پیش نمی رود و آنچلوتی به خوبی این را می داند. مربی ایتالیایی اما نمی خواهد که دچار اشتباهی شود و می خواهد مثل کل دوران فوتبالش با آرامش و دقت همه چیز را به جلو پیش ببرد.آنچلوتی می داند که رئال مادرید پول خرید بازیکن را ندارد و به همین خاطر چالش اصلی کارلتو این است که برخی بازیکنان را احیا کند و بتواند انها را به دوران اوجشان برساند.  در حقیقت کارلتو قرار نیست که در رئال تحول ایجاد کند بلکه قرار است که با داشته های محدود تیم را به موفقیت برساند.

آنچلوتی فعلا ماموریتش را به خوبی می داند: او باید رختکنی که در فصل گذشته به خصوص با رفتن راموس و نامه زیدان آشفته شده را دچار آرامش کند. پیش فصل آرام هم نشان می دهد که او چه برنامه ای دارد. البته کارلتو امیدوار است که مدیران رئال به وعده خود عمل کنند و امباپه را به عنوان کهکشانی بزرگ به خدمت بگیرند. البته به گفته مارکا خرید کهکشانی به جدایی برخی بازیکنان مازاد نظیر بیل هم بستگی دارد چرا که رئال باید هزینه هایش را کم کند و از پرداخت دستمزد نجومی این بازیکنان خلاص شود.

ساعت بازی رئال مادرید امشب اخبار رئال مادرید

دوره دوم آنچلوتی چطور پیش می رود؟/ در انتظار یک خرید بزرگ

منبع : مرجع خبری رئال مادرید

ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ