ماندن ایسکو درهای جدایی را به روی اودگارد باز می کند؟

0

رئال مادرید نیوز : هر روز که به پایان نقل و انتقالات تابستانی نزدیک تر می شویم، بحث فروش اودگارد توسط رئال مادرید داغ تر می شود.

در حقیقت اودگارد حس می کند که در تیم آنچلوتی راحت نیست به خصوص که ایسکو قرار است که بماند. مارتین نگران است که حضور ایسکو باعث شود تا در فصل آینده نقش کمرنگی داشته باشد و به همین خاطر است که او به صورت جدی به جدایی فکر می کند. از سویی رئال نیز حس می کند که اودگارد از معدود بازیکنان رئال است که در این تابستان می تواند فروخته شود و بخشی از پول خرید امباپه را جور کند. در حقیقت شایعاتی وجود دارد که رئال می خواهد از فروش قطعی اودگارد ۶۵ تا ۷۰ میلیون یورو درآمدزایی کند و از سویی میکل آرتتا سرمربی اسپانیایی آرسنال نیز به شدت به مارتین علاقمند است و می خواهد این بازیکن را در تابستان برگرداند.

میکل آرتتا سرمربی آرسنال به شایعات در مورد بازگرداندن اودگارد گفت :”نظر کاملا مشخصی را داریم و مشخص است که دوست داریم چه کار کنیم اما او بازیکن ما نیست. نمی دانم که چه می شود. این در اختیار ما نیست. در روزهای آینده مذاکره خواهیم کرد. همه تلاشمان را می کنیم تا مارتین برای تیم بازی کند. امیدواریم که این حس وجود داشته باشد که رئال مکان مناسبی برای اوست.”

ساعت بازی رئال مادرید امشب اخبار رئال مادرید

ماندن ایسکو درهای جدایی را به روی اودگارد باز می کند؟

منبع : مرجع خبری رئال مادرید

ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ