بازی استقلال و گل گهر امروز ساعت چند و کی است؟

0

زمان و تاریخ و ساعت بازی استقلال و گل گهر کی و ساعت چنده ۱۴۰۰

بازی استقلال و گل گهر سیرجان در هفته ششم لیگ برتر روز چهارشنبه ۳ آذر ۱۴۰۰ از ساعت ۱۶:۰۰ برگزار می گردد.

دیدار این هفته استقلال مقابل گل‌ گهر، به یک دلیل خاص، بازی بسیار مهمی برای فرهاد مجیدی محسوب می‌شود.

به گزارش فوتبالی، این دلیل خاص، تقابل دوباره مجیدی و امیر قلعه‌نویی نیست بلکه اظهار نظر چند ماه قبل مدیرعامل استقلال باعث شده که این دیدار، به شکل ویژه‌ای، حساس شود.

مصطفی آجورلو چند ماه قبل و در حاشیه جلسه هیات مدیره استقلال با مجیدی و بازیکنانش، به نکته‌ای اشاره کرد که از چشم رسانه‌ها دور نماند.

او درباره مجیدی گفته بود: من به فرهاد مجیدی اعتماد دارم. قراردادش را تمدید کردم تا کادر فنی با آرامش کار کند و هیچ عاملی نتواند ما را به سمت حاشیه ببرد. این اتفاق نشان از اعتماد ما به کادر فنی بود. خوب است که ما از این فرصت استفاده کنیم تا فوتبال زیبا و دلچسبی را ارائه دهیم. تیم باید در پنج، شش هفته اول به همه نشان دهد مدعی قهرمانی است. با همه توانم از مجیدی حمایت می کنم. شرط اول موفقیت باور داشتن است. من به کادرفنی و بازیکنان باور دارم.

در همان مقطع برخی رسانه‌ها این برداشت را از صحبتهای مدیرعامل استقلال کردند که او ۶ هفته به مجیدی مهلت داده و از طرف دیگر در همین چند جلمه دو هشدار مهم به سرمربی تیمش داده است: اول اینکه تیمش زیبا بازی کند و دوم اینکه در عرض ۶ هفته استقلال را تبدیل به مدعی قهرمانی کند.

حالا استقلال در حالی باید در سیرجان به مصاف گل گهر برود که صدر جدول را به آلومینیوم داده و نمایشش جلوی نساجی، برخی انتقادها را به دنبال داشته و باید دید نمایش استقلال مقابل گل گهر می‌تواند باعث رضایت مدیرعامل آبی‌ها شود یا نه.

ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ