دست بسته آنچلوتی در خط دفاعی؛ غایبان پرشمار برای دو بازی با میلان و آلاوز

0

رئال مادرید نیوز : در فاصله هشت روز تا اولین بازی لالیگا مقابل آلاوز، آنچلوتی می داند که تیمش در خط دفاعی کمبودهایی دارد. در حقیقت غایبان و کمبود تمرین برای برخی بازیکنان باعث می شود تا دست کارلو در خط دفاعی زیاد باز نباشد.

کارواخال و مندی در بخش زیادی از پیش فصل در سالن بدنسازی حضور داشته اند و برای شروع فصل در آمادگی کامل نخواهند بود. در پست دفاع راست ، اودریوزولا به کرونا مبتلا شده است و در روزهای آینده به تمرینات برمی گردد. بدین ترتیب لوکاس وازکز به احتمال زیاد فصل را به عنوان دفاع راست آغاز می کند.

در مرکز خط دفاعی راموس و واران از تیم رفته اند و آنچلوتی روی آلابا حساب می کند. تست کرونای بازیکن اتریشی مثبت شده بود اما در روزهای اخیر به تمرینات برگشته است. بازی رئال و میلان در کشور آلابا یعنی اتریش برگزار می شود و به همین خاطر به نظر می رسد که داوید در این بازی شانس زیادی برای بازی کردن دارد اما شاید در نیمه دوم بازی کند. از سویی میلیتائو تازه به تمرینات اضافه شده و بعید است که به شروع فصل برسد. بدین ترتیب آنچلوتی احتمال دارد که از زوج ناچو-چوست استفاده کند. در پست دفاع چپ البته مارسلو حضور دارد اما هواداران به او چندان مطمئن نیستند. البته میگل گوتیرز هم شانس بازی کردن دارد.

ساعت بازی رئال مادرید امشب اخبار رئال مادرید

دست بسته آنچلوتی در خط دفاعی؛ غایبان پرشمار برای دو بازی با میلان و آلاوز

منبع : مرجع خبری رئال مادرید

ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ