قرارداد CVC امروز تصویب اما با شکایت رئال مادرید لغو می شود

0

رئال مادرید نیوز : امروز (پنجشنبه) مجمع سالانه لالیگا برگزار خواهد شد که قرارداد سی وی سی تصویب می شود.

در حقیقت بر اساس این قرارداد شرکت سی وی سی مبلغی در حدود ۲.۷ میلیارد یورو به لالیگا می پردازد. از این مبلغ حدود ۲.۵ میلیون یورو قرار است که بین باشگاه ها تقسیم شود که باشگاه ها می توانند ۱۵ درصد از آن را در نقل و انتقالات همین امسال  هزینه کنند و بقیه آن را باید در سالهای آینده خرج کنند.البته در ازای آن تا مدت ۵۰ سال یازده درصد از درآمدهای لالیگا به سی وی سی می رسد.

بر اساس قوانین اگر ۳۲ تا از ۴۲ باشگاه لالیگا و لیگ دسته دو با آن موافقت کند، این قرارداد تصویب می شود اما در حال حاضر رئال، بارسا و تا حدودی بیلبائو با آن مخالف هستند. در حقیقت باشگاه هایی که مدیریتشان در اختیار شخص خاصی نیست و مردمی محسوب می شوند با این قرارداد مخالف هستند.

به احتمال زیاد امروز قرارداد سی وی سی در لالیگا تصویب می شود اما رئال مادرید با شکایت به دادگاه قصد دارد که این قرارداد را لغو کند. مارکا مدعی است که اگر این قرارداد لغو شود تیم های لالیگا که از آن حمایت کرده اند به شدت به مشکل می خورند چرا که آنها روی پول این قرارداد برای رفع مشکلات مالی خود حساب کرده اند و حتی امکان دارد که نتوانند تا زمان فروش برخی بازیکنان، قرارداد بازیکنان جدید خود را برای شروع لالیگا ثبت کنند.

ساعت بازی رئال مادرید امشب اخبار رئال مادرید

قرارداد CVC امروز تصویب اما با شکایت رئال مادرید لغو می شود

منبع : مرجع خبری رئال مادرید

ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ