عکس های جدید مهتاب جامی بازیگر سریال بچه مهندس

0

مهتاب جامی بازیگر جوان سینما و تلویزیون ایران است که با بازی در سریال بچه مهندس به شهرت رسید. این بازیگر خوش چهره ۲۶سال سن دارد و بازیگری را از سن هجده سالگی آغاز کرد اما از ۷سالگی در رادیو فعالیت می کرد.

مهتاب جامی تصاویر جدیدی از خودش منتشر کرد:

مهتاب جامی کیست مهتاب جامی عکس جدید بازیگران سریال بچه مهندس بیوگرافی مهتاب جامی بازیگران سریال بچه مهندس بازیگران اینستاگرام مهتاب جامی اینستاگرام بازیگران اخبار بازیگران

بد نیست درباره مهتاب جامی بیشتر بدانید

مهتاب جامی متولد ۱۹ مهرماه سال ۱۳۷۴ در زاهدان می باشد. وی دانشجوی لیسانس رشته بازیگری تئاتر دانشگاه آزاد واحد هنر و معماری می باشد، جامی از تئاتر و روی صحنه بازیگری را آغاز کرده و کم کم وارد عرصه ی تلوزیون شده است. مهتاب بازیگر نقش مژگان بچه مهندس توانست در حرفه ی بازیگری قدمی دیگر بردارد.

مهتاب جامی کیست مهتاب جامی عکس جدید بازیگران سریال بچه مهندس بیوگرافی مهتاب جامی بازیگران سریال بچه مهندس بازیگران اینستاگرام مهتاب جامی اینستاگرام بازیگران اخبار بازیگرانمهتاب جامی در خانواده ی پرجمعیتی بزرگ شده است و دو خواهر و دوبرادر دارد و اصالتا زاهدانی می باشد.

او از هفت سالگی در رادیو زاهدانشروع به فعالیت کرد و تا سن هجده سالگی به فعالیت خود ادامه داد.

چند سال است که برای زندگی به تهران آمده است و در چند تئاتر حضور داشتهاو تجربه حضور در سریال سرزمین کهن به کارگردانی کمال تبریزی راداشت و در نقش یک سرباز روس بازی کرده است.

مهتاب جامی کیست مهتاب جامی عکس جدید بازیگران سریال بچه مهندس بیوگرافی مهتاب جامی بازیگران سریال بچه مهندس بازیگران اینستاگرام مهتاب جامی اینستاگرام بازیگران اخبار بازیگرانمهتاب جامی در سریال بچه مهندس ایفاگر نقش مژگان می باشد. بچه مهندس از یک پرورشگاه شروع شده و یک رابطه میان جواد جوادی و مومو پس از رفتن مومو جواد جوادی تمام تلاش خود را برای رسیدن به موفقیت و تلاش برای جلب رضایت پدر مادر مژگان انجام داد و در فصل سه بچه مهندس ادامه ی داستان این دو کودک پرورشگاهی را خواهید دید.

او مجرد است و ازدواج نکرده است.

ساتین

ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ