خبر تکراری پدررول:«امباپه به زودی با الخلیفی ملاقات می کند»

0

رئال مادرید نیوز : اخبار امباپه و رئال مادرید ماه هاست که روی یک دور باطل قرار گرفته است و هر چقدر به پایان پنجره نقل و انتقالات نزدیک تر می شویم، نگرانی ها بیشتر می شود.

در حالی که فقط ۱۴ روز تا پایان نقل و انتقالات تابسنانی مانده، پدررول در خبری که به زعم خودش خبری مهم و اختصاصی است می گوید که امباپه به زودی با الخلیفی صحبت می کند تا در مورد تمایلش به پیوستن به رئال صحبت می کند.

در حال حاضر به نظر می رسد که حتی اگر امباپه هم با الخلیفی صحبت کند، چیزی عوض نشود چرا که تا قطری ها خودشان نخواهند، حاضر به فروش نمی شوند. در حال حاضر شاید فقط یک معجزه بتواند شرایط را عوض کند: این که رونالدو از یووه راهی پی اس جی شود و بدین ترتیب پاریسی ها با داشتن رونالدو، مسی و نیمار عملا دیگر نیازی به خرید امباپه حس نکنند. فعلا دو هفته تا پایان نقل و انتقالات تابستانی امیدها برای خرید کیلیان زیاد نیست هر چند که اگر امباپه در این تابستان به رئال نیاید صد در صد در تابستان بعدی می آید و در ژانویه که بر اساس قوانین فیفا می تواند آزادانه با مشتریانش مذاکره کند می تواند قرارداد رسمی خود را با رئال مادرید به امضا برساند.

ساعت بازی رئال مادرید امشب اخبار رئال مادرید

خبر تکراری پدررول:«امباپه به زودی با الخلیفی ملاقات می کند»

منبع : مرجع خبری رئال مادرید

ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ