تردید آلابا: در مسیر روبرتو کارلوس حرکت کند یا راموس؟

0

رئال مادرید نیوز : رئال مادرید زمانی که به سراغ داوید آلابا ستاره اتریشی رفت می دانست که چه بازیکنی را به خدمت می گیرد. این بازیکن توان حضور در پست های مختلف را دارد و معمولا در همه این پست ها نیز کیفیت بالایی دارذو

مصدومیت مارسلو و مندی باعث شد تا آلابا در اولین بازی فصل رئال مادرید در مقابل آلاوز در پست دفاع چپ قرار بگیرد که در این پست نمایش خوبی داشت و پاس گل چهارم را به وینیسیوس داد. اگر آلابا همچنان بخواهد در پست دفاع چپ بماند باید در این پست روبرتو کارلوس به عنوان برترین دفاع چپ تاریخ رئال مادرید را الگوی خود قرار بدهد. مارسلو در دوران اوجش سعی کرد که به روبرتو نزدیک شود اما در سالهای اخیر به شدت افت کرده است. البته دفاع چپ های سنتی تری نظیر کاماچو و گوردیو در رئال حضور داشته اند.

از سویی آلابا به عنوان جانشین راموس و با پوشیدن شماره چهار به رئال مادرید آمده است و همین نکته باعث می شود تا بتوان روی او به چشم مدافع میانی نگاه کرد به خصوص که رئال در حال حاضر با رفتن راموس و واران نیاز به یک لیدر در خط دفاعی دارد و آلابا باید این نقش را هم بپذیرد. حالا داوید چالش مشکلی پیش روی خود دارد چرا که باید راه و مسیرش را مشخص کند.

ساعت بازی رئال مادرید امشب اخبار رئال مادرید

تردید آلابا: در مسیر روبرتو کارلوس حرکت کند یا راموس؟

منبع : مرجع خبری رئال مادرید

ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ