پیش بینی بورس فردا ۳ شهریور ۱۴۰۰

0

پیش بینی بورس فردا چهارشنبه

بازار سهام امروز علی‌رغم مقاومت مهمی که پیش رو داشت، بسیار پر قدرت عمل کرد و رشد ۱.۸ درصدی را نصیب شاخص کل کرد.

شاخص هم‌وزن نیز در روند صعودی خود حرکت کرد و برای چندمین روز متوالی بازدهی بهتری را نسبت به شاخص کل ثبت کرد که به معنی افزایش اقبال به نمادهای کوچک است.

ارزش معاملات خرد در روز جاری به ۹.۶ همت رسید و بعد از مدت‌ها شاهد ۲۶۰ میلیارد تومان ورود پول حقیقی بودیم که نشانه‌ مثبتی برای بازار محسوب می‌شود.

همچنین برای اولین برای در سال ۱۴۰۰، ۸۳ درصد نمادها در سمت مثبت بازار به کار خود پایان دادند.

تمامی عوامل گفته شده نمایی مثبت از شرایط روز آینده بورس ارایه می‌دهند. رنج مثبت در لحظات پایانی بازار تاییدی دیگر بر این مطلب است.

در صورتی که قیمت دلار روند صعودی خود را حفظ کند و یا کاهش زیادی نداشته باشد، در پیش بینی بورس فردا به احتمال زیاد شاخص کل در مدار مثبت کار خود را آغاز خواهد کرد و همچنین احتمالا روند پرقدرت روز گذشته تکرار شود.

به دلیل موج بالای تقاضا در بازار و افزایش نسبت صف‌های خرید به فروش، انتظارات برای بازاری سبز در روز آینده افزایش یافته است.

شاخص کل از نظر تکنیکال

از لحاظ تکنیکالی شاخص کل همچنان در محدوده مقاومتی قرار دارد اما کندل‌ ثبت شده در روزی که گذشت قدرت آن را کاهش می‌دهد. به هر حال تا محدوده ۱.۵۶۰ یک سطح مقاومتی برای شاخص کل محسوب می‌شود که در صورت شکست آن، از ادامه روند صعودی با اطمینان بیشتری می‌توان صحبت کرد.

شاخص هم‌وزن اما با کندلی قدرتمند مقاومتی که بر سر راهش قرار داشت را شکست و به سمت هدف ۴۵۴ هزار واحد در حال حرکت است که انتظار می‌رود در مدت زمانی کوتاه به آن دست‌یابد.

مقاومت‌های بعدی شاخص هم‌وزن محدوده ۴۵۴ الی ۴۵۸ هزار واحد خواهد بود و اگر قادر به شکست این سطح باشد به سمت ۴۷۰ هزار واحد حرکت خواهد کرد.

شاخص هم‌وزن
پیش بینی بورس فردا پیش بینی بورس تهران بورس فردا چگونه است
ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ