ممانعت رونالدو از حضور مادرش در اولدترافورد

0

ساتین –

ستاره ۳۶ ساله تیم ملی پرتغال در آخرین روز پنجره تابستانی نقل و انتقالات قراردادش را به صورت رسمی با باشگاه منچستریونایتد به امضا رساند تا به حضور سه ساله خود در یوونتوس پایان دهد و پس از ۱۲ سال دوری بار دیگر پیراهن تیم سابقش را بر تن کند. این بازیکن شنبه هفته آینده اولین بازی خود پس از برگشت به یونایتد را در برابر نیوکاسل انجام خواهد داد.

اما بعید به نظر می‌رسد که مادر برنده پنج توپ طلا در تئاتر رویاها حاضر شود و رونالدو معتقد است که این اقدام به نفع خود او است. بازیکن سابق رئال مادرید تاکید دارد که دلورس ۶۶ ساله در هنگام تماشای بازی او بیش از حد عصبی می‌شود. او عنوان کرده که مادرش چنان دچار اضطراب می‌شود که تا به حال دوبار در داخل ورزشگاه بیهوش شده و یکی از دندان‌هایش را نیز شکسته است.

رونالدو در گفتگو با پیرس مورگان، خبرنگار دیلی میل، اظهار داشت:« او حالا اجازه تماشای دیدارهای بزرگ را ندارد. من به او گفتم که دیگر پدر ندارم و نمی‎‌خواهم مادرم را هم از دست بدهم. بنابراین حق تماشای دیدارهای مرحله یک چهارم، نیمه نهایی و فینال‌ها را ندارد. من درک نمی‌کنم که دلیل این همه اضطراب او چیست و به همین دلیل دیگر اجازه تماشای مسابقات بزرگ را ندارد. من دوستانی دارم که مراقب مادرم هستند و در زمان برگزاری مسابقات، او را برای پیاده‌روی به اطراف خانه می‌برند.»

اخبار منچستر یونایتد

منبع : خبر ورزشی

ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ