روزی که آنچلوتی ثابت کرد یک شطرنج باز ماهر است و با کسی شوخی ندارد

0

رئال مادرید نیوز: کارلو آنچلوتی پس از بازی با اینتر گفت که تیمش فقط کیفیت ندارد بلکه تعهد هم دارد کارلتو اما به نظر می رسد که در دوره دومش در رئال مادرید نشان داده که مربی هوشمندی است که با کسی تعارف ندارد، بهترین ترکیب های ممکن را انتخاب کند، بهترین تعویض ها را دارد و البته برای انتخاب ترکیبش به کیفیت بازیکنانش نگاه می کند نه اسمشان.

هازاراد، اسمی که تضمینی برای هیچ چیزی نیست: نیمکت نشین شدن بازیکن بلژیکی در شروع بازی عجیب بود اما این که حتی به عنوان یار تعویضی نیز وارد زمین نشد، عجیب تر بود.ترجیح داد که رودریگو وارد زمین شود. بازیکن برزیلی درون زمین خوش درخشید و گل طلایی رئال را به ثمر رساند. کارلتو در پایان بازی در تمجید از رودریگو گفت که به دفاع هم کمک کرده است و او را به این خاطر به هازارد ترجیح داده که نیاز به نفوذ از جناحین داشته است.

اعتماد به جوان ها: پس از گذشت پنج بازی از شروع فصل، وینیسیوس از هازارد جلوتر است. آنچلوتی کاملا فوتبالی است و می داند که در رختکن ها مهم است که شایتسه سالاری رعایت شود. در ابتدا بازیکن بلژیکی فیکس بود اما این بازیکن فرم خوبی نداشته است و بدین ترتیب وینی که آماده تر است، جلوتر از اوست. از سویی فدریکو والورده هافبک اروگوئه ای هم از ایسکو جلوتر است. البته آنچلوتی بی محابا به جوان ها فرصت نمی دهدچرا که به طور مثال میگل گوتیرز که مقابل سلتا فیکس بود، در شب مهمی نظیر اینتر فیکس نبود چون کارلتو می داند که فشار بی رویه روی جوان ها نیز اشتباه است.

آلابا در پست مدافع میانی:در  مقابل اینتر، ناچو در پست دفاع چپ قرار گرفت و بازیکن اتریشی در پست دفاع میانی. کارلتو در پایان بازی گفت که آلابا را دفاع میانی می داند و به نظر می رسد که آلابا – میلیتائو زوج دفاعی فیکس او تا پایان فصل هستند. در حقیقت کارلتو روی داوید اعتماد کامل دارد.

مودریچ حالا جایگزین دارد: بازیکن کروات ۳۶ ساله است و شاید آخرین فصلش را در رئال مادرید داشته باشد .حقیقت این است که باشگاه هر چند که می تواند هنوز از کیفیتش استفاده کند اما باید به دنبال جایگزین برایش باشد. به همین خاطر بازیکنانی نظیر والورده و کاماوینگا باید گامی رو به جلو بردارند. از سویی کروس نیز هنوز ریکاوری نکرده است. به همین علت است که اعتماد به این هافبک های جوان خیلی مهم است.

تعویض های درخشان: آنچلوتی در مقابل اینتر نشان داد که یک مربی باتجربه و یک استاد فوتبال است. در حقیقت در حالی که بازی برای رئال مادرید گره خورده بود، کارلتو چند تصمیم درخشان گرفت. اولی اصرار به رسیدن پاس ها به وینیسیوس در پست بال چپ بود. دومی حضور رودریگو به جای لوکاس بود. در حقیقت همه انتظار داشتند که هازارد بازی کند اما بازیکن برزیلی وارد زمین شد و درخشید. سومین تصمیم درخشان هم استفاده از کاماوینگا به جای مودریچ بود که بازیکن فرانسوی یک پاس گل درخشان داد.

ساعت بازی رئال مادرید امشب اخبار رئال مادرید

روزی که آنچلوتی ثابت کرد یک شطرنج باز ماهر است و با کسی شوخی ندارد

منبع : مرجع خبری رئال مادرید

ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ