منچستریونایتد حذف شد؛ تاتنهام و چلسی به سختی صعود کردند

0

ساتین –

در آخرین شب از بازی‌های دور سوم رقابت‌های جام اتحادیه فوتبال انگلیس، شب گذشته (چهارشنبه) شش بازی برگزار شد که در پایان آنها سه تیم لندنی آرسنال، چلسی و تاتنهام جواز حضور به مرحله بعد را کسب کردند، اما منچستریونایتد با قبول شکستی خانگی از صعود باز ماند.


در ورزشگاه اولدترافورد تیم فوتبال منچستریونایتد که میزبان وستهام بود برخلاف مصاف قبلی‌اش با این تیم که در ابتدای هفته جاری برگزار شد، با نتیجه یک بر صفر باخت. تنها گل این بازی را مانوئل لانزینی در دقیقه ۹ به ثمر رساند تا شیاطین سرخ وداعی زودهنگام با مسابقات داشته باشند. به این ترتیب میهمان لندنی ضمن گرفتن انتقام شکست اخیرش، راهی مرحله بعدی رقابت‌ها شد.

اخبار منچستر یونایتد


آرسنال هم در ورزشگاه امارات لندن با نتیجه ۳ بر صفر از سد میهمان دسته چهارمی خود تیم ویمبلدون گذشت. الکساندر لاکازات در دقیقه ۱۱ از روی نقطه پنالتی، امیل اسمیت رو در دقیقه ۷۷ و ادی انکتیا در دقیقه ۸۰ گل‌های این بازی را برای توپچی‌ها به ثمر رساندند.

اخبار منچستر یونایتد


دو تیم دیگر شهر لندن، چلسی و تاتنهام اما به زحمت و در ضربات پنالتی جواز صعود گرفتند. تاتنهام که میهمان تیم ولورهمپتون بود پس از تساوی ۲ – ۲ در وقت‌های معمول، در ضربات پنالتی با نتیجه ۳ بر ۲ پیروز شد. در وقت‌های معمول بازی اندومبله در دقیقه ۱۴ و هری کین در دقیقه ۲۳ برای تاتنهام گلزنی کردند و دندونکر در دقیقه ۳۸ و پودنسه در دقیقه ۵۸ هم با گل‌های خود گرگ‌ها را به بازی برگرداندند.

در ورزشگاه استمفوردبریج شهر لندن نیز چلسی پس از تساوی یک – یک مقابل استون‌ویلا، میهمانش را با نتیجه ۴ بر ۳ در ضربات پنالتی شکست داد. در وقت‌های عادی بازی ابتدا تیمو ورنر در دقیقه ۵۴ برای چلسی گلزنی کرد و سپس آرچر در دقیقه ۶۴ گل تساوی را برای استون‌ویلا به ثمر رساند.

نتایج سایر بازی‌های چهارشنبه شب جام اتحادیه فوتبال انگلیس به شرح زیر است:

میلوال صفر – لسترسیتی ۲
برایتون ۲ – سوانزی صفر


با پایان بازی‌های دور سوم (مرحله یک شانزدهم نهایی) جام اتحادیه انگلیس، قرعه‌کشی بازی‌های دور چهارم که آغاز آن روز سه‌شنبه چهارم آبان است هم انجام شد که برنامه دیدارهای این مرحله به شرح زیر است:

چلسی – ساوتهمپتون
آرسنال – لیدزیونایتد
وستهام – منچسترسیتی
برنلی – تاتنهام
استوک‌سیتی – برنتفورد
لسترسیتی – برایتون
لیورپول – پرستون نورث‌اند
کوئینز پارک رنجرز – ساندرلند

اخبار منچستر یونایتد

منبع : خبر ورزشی

ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ