ایلاکس موریبا / پرونده های که همه در آن شکست خوردند

0

اختصاصی بارسا نیوز – خروج موریبا یک شکست برای همه بود.

 

بعد از ترک بارسلونا و انتقال به تیم لایپزیک موریبا توانست برای تیم جدیدش به میدان برود. سرمربی این تیم زمانی که تیمش با نتیجه ۰-۳ از بوخوم پیش بود تصمیم گرفت در دقیقه ۷۹ از موریبا استفاده کند او در این دقایق نتوانست چیز خاصی از خود نشان بدهد.

 

موریبا در این مسابقه یک شوت به سمت دروازه حریف زد که سنگربان حریف توانست به راحتی آن را دفع کند. موریبا در بارسلونا در حال تبدیل شدن به یک بازیکن ثابت در تیم کومان بود و میتوانست در بارسلونا در کنار فاتی و گاوی لاماسیای واقعی را به همه نشان بدهند. قطعا این سه بازیکن از بهترین محصول های آکادمی لاماسیا در این سال ها بودند اما موریبا به سادگی باشگاه را ترک کرد.

 

در لیگ آلمان فوتبال فیزیکی جایگاه خاصی ندارد اما در لالیگا شرایط متفاوت است. در ترکیب فعلی بارسلونا حضور یک هافبک قدرتی و جنگنده خالی است دقیقا همان چیزی که موریبا ۱۸ ساله است. این صحبت که موریبا قصد نداشته قراردادش را با بارسلونا تمدید کند مضحک به نظر میرسد.

 

در هر صورت بارسلونا باخت و موریبا هم شکست خورده است ، بارسلونا با ۱۶ میلیون یورو این استعداد جوان را واگذار کرد تا اجازه جذب لوک دی یونگ را بدست آورد. بارسلونا قطعا یک بازیکن آینده دار را به راحتی از دست داده در طرف مقابل موریبا نیز مسیر اشباهی را انتخاب کرد.

 

بازی امشب بارسلونا ساعت چند است اخبار لالیگا اخبار بارسلونا

ایلاکس موریبا / پرونده های که همه در آن شکست خوردند

منبع : بارسلونا نیوز

ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ