دریک اوسده:«راموس بهترین مدافع تاریخ رئال است؛ آنچلوتی برخورد خوبی با من داشت»

0

رئال مادرید نیوز : دریک اوسده محصول آکادمی رئال مادرید در حال حاضر بدون تیم است. وی در مورد آخرین شرایط خود صحبت کرد.

جدایی از کاستیا:” از سال ۲۰۱۵ از تیم رفتم و سه سال و نیم در بولتون حضور داشتم اما همیشه می خواستم به فوتبال اسپانیا برگشتم. راهی نومانسیا شدم و فصل قبل در دپورتیوو بودم. فصل قبل مصدوم شدم و به اهداف نرسیدیم. قراردادم تمدید شد. از کادر پزشکی دپورتیوو تشکر می کنم.”

تقابل کاستیا و بارسلونای بی:” ال کلاسیکو بازی سال است و از زمانی که در هشت سالگی وارد آکادمی رئال شدم می خواستم در چنین بازیهایی حضور داشته باشم. بازی خیلی خاصی است.”

چرا در رئال به اندازه بارسا به بازیکنان آکادمی فرصت نمی رسد؟” پاسخ به این سوال مشکل است. این مورد در مورد هم تیمی سابقم خوزه رودریگز هم وجود داشت که اولین بازی خود را با رکوردشکنی داشت و همین طور خسه که این فرصت را داشت و از آن استفاده کرد. شاید بارسا کمی بیشتر ریسک کرد.”

برخورد آنچلوتی با محصولات آکادمی:” بارها در تمرینات تیم بزرگسالان یا در تورها حضور داشتم و در لیست چمپیونزلیگ قرار گرفتم… از او تشکر می کنم چرا که این فرصت را داشتم تا با بازیکنانی تمرین کنم که پوسترهایشان را در اتاقم داشتم. شخصیتی بسیار عادی را دارد. وقتی به توصیه نیاز داشته باشید می توانید از حرفهایش استفاده کنید. از نظر من مربی بزرگی است. ”

رئال مادرید بدون راموس و واران:” برایم خیلی عجیب بود که رافا را در پیراهن منچستر ببینم. وقتی در مورد راموس در پی اس جی این اتفاق رخ بدهد، نمی دانم چه بگویم. از نظر من بهترین مدافعا تاریخ رئال مادرید بود.”

رائول:” یکی از بهترین هاست و به عنوان مربی چیزهای خوبی در موردش شنیده ام. بچه های کاستیا باید به حرفهایش گوش بدهند. معلمی بهتر از رائول وجود ندارد.”.

ساعت بازی رئال مادرید امشب اخبار رئال مادرید

دریک اوسده:«راموس بهترین مدافع تاریخ رئال است؛ آنچلوتی برخورد خوبی با من داشت»

منبع : مرجع خبری رئال مادرید

ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ