شرکت آمریکایی مکمل غذایی سالم، اسپانسر جدید رئال مادرید

0

رئال مادرید نیوز : فلورنتینو پرز و دنیل سالوادوری به توافق رسیدند تا رکت آمریکایی “ابوت” به اسپانسر رئال مادرید در زمینه مکمل های غذایی سالم تبدیل شود.

در حقیقت دنیل سالوادوری مدیر اجرایی بخش تغذیه شرکت “ابوت” است که با رئال مادرید به توافق رسید تا این شرکت به اسپانسر اصلی رئال مادرید در زمینه تامین مکمل های غذایی تبدیل شود. بر اساس این توافق، رئال و شرکت ابوت به کودکان ۸۰ کشور در معرض خطر کمک خواهند کرد و از سویی این شرکت حامی غذایی تیم های مردان و زنان رئال مادرید و تیم آکادمی خواهد بود. دنیل سالوادوری گفت:” ابوت و بنیاد خیریه رئال مادرید هدف مشترکی دارند: بهبود تغذیه کودکان در سرتاسر دنیا تا سلامت بیشتری داشته باشند. با اتحاد نیروهایمان می توانیم کمک کنیم ا  افراد بهتری شرایط بهتری داشته باشند.”

بنیاد خیریه رئال مادرید هر سال از ۶۵ هزار کودک در ۸۰ کشور حمایت می کندو به آنها در بنیاد خیریه خود کمک می کند. امیلیو بوتراگوئنو مدیر روابط عمومی رئال مادرید نیز گفت:” با همکاری بنیاد خیریه رئال مادرید نه تنها به دنبال پیشرفت فوتبالیست بعدی هستیم بلکه سعی می کنیم تا مهندس، دانشمند یا وکیل بعدی را شکل بدهیم. با شرکت ابوت همکاری می کنیم که متخصص تغذیه است و به بچه ها در سرتاسر دنیا کمک می کند تا به شکل سالم تری زندگی کنند.”

ساعت بازی رئال مادرید امشب اخبار رئال مادرید

شرکت آمریکایی مکمل غذایی سالم، اسپانسر جدید رئال مادرید

منبع : مرجع خبری رئال مادرید

ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ