مصدومیت بی پایان هازارد؛ پنجمین ال کلاسیکویش را از دست می دهد؟

0

رئال مادرید نیوز : کارلو آنچلوتی سرمربی ایتالیایی رئال مادرید سعی کرد که با خوشبینی در مورد هازارد صحبت کند و بگوید که ادن مقابل بارسا یا اوساسونا بازی خواهد کرد. هازارد با مصدومیت از اردوی بلژیک برگشته و هر چند که آنچلوتی سعی می کند که از این بازیکن دفاع کند و بگوید که خود بازیکن بلژیکی هم از مصدومیت هایش خسته شده اما شرایط برای هازارد امیدبخش نیست.

هازارد در نوامبر ۲۰۱۹ دچار مصدومیت شد و با گذشت دو سال هنوز نتوانسته از کمند مصدومیت های متوالی رها شود. در حقیقت ادن در این مدت نتوانسته به پایان تونل مصدومیت هایش برگردد و به عنوان گران ترین بازییکن تاریخ رئال مادرید چیزی از خود ارائه بدهد. هازارد در دو سال و نیم در رئال با احتساب بازی امروز مقابل شاختار ۶۲ بازی را به علت مصدومیت ها از دست داده است و در حال حاضر شرایط در مورد حضورش در ال کلاسیکو امیدبخش نیست. ادن هرگز در پیراهن رئال مقابل بارسا بازی نکرده و شاید پجمین ال کلاسیکویش را هم از دست بدهد.

مصدومیت ها به پاشنه آشیل اصلی هازارد تبدیل شده است و به نظر می رسد که با روند کنونی آینده مفیدی در رئال نخواهد داشت. البته به نظر می رسد که آنچلوتی و رئال مشکل چندانی با نبودنش ندارند. وینیسیوس جایگاهش را در پست بال چپ تثبیت کرده و گزینه هایی نظیر رودریگو و آسنسیو هم می توانند در سمت راست بازی کنند.

ساعت بازی رئال مادرید امشب اخبار رئال مادرید

مصدومیت بی پایان هازارد؛ پنجمین ال کلاسیکویش را از دست می دهد؟

منبع : مرجع خبری رئال مادرید

ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ