بازی پرسپولیس مس رفسنجان ساعت چنده و کی است

0

زمان و تاریخ و ساعت بازی پرسپولیس مس رفسنجان ساعت چند است ۱۴۰۰

ساعت بازی پرسپولیس و مس رفسنجان در هفته بیستم لیگ برتر فوتبال روز دوشنبه ۹ اسفند ۱۴۰۰ از ساعت ۱۹:۰۰ انجام می شود.

زمان بازی مس رفسنجان تاریخ بازی بعدی پرسپولیس بازی پرسپولیس امروز ساعت چنده

پرسپولیس و مس رفسنجان در حالی روز دوشنبه مقابل هم صف آرایی خواهند کرد که بعید است شاهد بازی پرگلی از سوی دو تیم باشیم.

مرور تقابل های پرسپولیس و مس رفسنجان در لیگ های گذشته نشان می دهد دو تیم همواره بازی های کم گلی را به نمایش گذاشته و تمام تلاش خود را به کار خواهند گرفت تا به آسانی گل نخورند.

در مجموع دو تیم پرسپولیس و مس رفسنجان تاکنون ۳ بار در رقابت های لیگ برتر فوتبال ایران به مصاف هم رفته اند که حداکثر تعداد گل های رد و بدل شده دو گل بوده است، به گونه ای که پرسپولیس دو بار با نتیجه مشابه یک بر صفر مقابل این تیم رفسنجانی به پیروزی رسیده و یک بازی هم با تساوی بدون گل به پایان رسیده است.

از این رو اگرچه پرسپولیس تاکنون در مصاف با مس شکست نخورده اما هرگز موفق نشده بیشتر از یک گل به حریف بزند.

مس رفسنجان که می‌توان آن را شگفتی ساز این فصل از رقابتهای لیگ برتر دانست و با ۳۳ امتیاز در رده چهارم است و شانس زیادی برای کسب رده سوم این مسابقات دارد، در ۳ دیدار از ۴ دیدار نیم فصل دوم پیروز شده و یک بار هم با نتیجه مساوی کارش را به پایان رسانده. شاگردان محمد ربیعی با کسب ۱۰ امتیاز و به دلیل تفاضل گل بهتر نسبت به پرسپولیس در رده دوم جدول نیم فصل دوم قرار می‌گیرند.

پرسپولیس نیز با همین ۱۰ امتیاز و به دلیل یک گل زده کمتر نسبت به مس رفسنجان در رده سوم این جدول قرار دارد و تیم‌های گل گهر سیرجان و صنعت نفت آبادان هم هر کدام با کسب ۸ امتیاز از ۴ بازی در نیم فصل دوم در رده‌های چهارم و پنجم این جدول قرار می‌گیرند.

ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ