نتیجه بازی استقلال و پرسپولیس دربی امروز چند چند

0

دربی تهران این بار به جای جمعه و یا روزهای آخر هفته، شنبه برگزار می شود و فوتبال ایران هفته جدیدش را با دربی آغاز خواهد کرد. در سیزدهمین روز آذر ماه، دو تیم پر طرفدار پایتخت در غیاب طرفداران شان به سیزده بدر پاییزی می روند.

اطلاعات بازی

  • بازی: استقلال – پرسپولیس
  • تورنمنت: لیگ خلیج فارس – هفته هشتم
  • تاریخ: شنبه ۱۳ آذر ۱۴۰۰
  • زمان: ساعت ۱۶:۱۵
  • مکان: ورزشگاه آزادی تهران
  • داوران: موعود بنیادی‌فرد، حسن ظهیری، علیرضا ایلدورم و علی صفایی
    ناظر: حاتم بک‌پور
    کمک داور اضافه: محمد راهی

پیش بازی

– استقلال در حالی باید به مصاف پرسپولیس برود که تا اینجای رقابت های لیگ برتر ۱۳ امتیاز از ۷ مسابقه به دست آورده و در رتبه پنجم جدول قرار دارد.

– استقلال بعد از شروع عالی در رقابت های لیگ برتر و کسب ۳ پیروزی متوالی، در ۴ هفته اخیر ۴ امتیاز به دست آورده و از روند خوب خود دور شده است.

– پرسپولیس هم تا اینجای رقابت های لیگ برتر با کسب ۱۴ امتیاز در رتبه دوم قرار گرفته است.

– خلاف استقلال، روند پرسپولیس در هفته های اخیر صعودی بوده و سرخ پوشان در دو بازی اخیر خود به ۶ امتیاز رسیدند.

– بازی تیم های استقلال و پرسپولیس براساس تصمیمی که نهادهای مربوطه گرفتند، بدون حضور تماشاگران برگزار خواهد شد.

– آمار خط دفاع دو تیم استقلال و پرسپولیس در لیگ بیست و یکم به شرح زیر است:

  • استقلال، ۲ گل خورده
  • پرسپولیس، ۵ گل خورده

– آمار خط حمله دو تیم استقلال و پرسپولیس در لیگ بیست و یکم به شرح زیر است:

  • استقلال، ۶ گل زده
  • پرسپولیس، ۹ گل زده

– بزرگترین ابهام در خصوص ترکیب استقلال مربوط به خط دروازه این تیم می شود. بعد از گلی که علیرضا رضایی در بازی با نفت آبادان دریافت کرد، کسی نمی داند فردا قرار است سیدحسین حسینی باتجربه تر درون دروازه قرار بگیرد یا علیرضا رضایی…

– در آن سو اما حامد لک پس از اشتباه رادوشوویچ در بازی با مس رفسنجان، در دو بازی اخیر کلین شیت کرده و به نظر می رسد گزینه اول کادرفنی پرسپولیس برای دروازه باشد.

– در صورتی که محمدحسین مرادمند فردا برای استقلالی ها به میدان برود، جدال جذابی بین او و همبازیان سابقش در پدیده یعنی علی نعمتی و فرشاد فرجی شکل خواهد گرفت چرا که با توجه به غیبت سیدجلال حسینی، حضور نعمتی و فرجی در ترکیب اصلی پرسپولیس قطعی به نظر می رسد.

– بدون هیچ تردیدی یکی از جذابیت های این بازی جدال یحیی گل محمدی و فرهاد مجیدی است؛ مربیانی که روزگاری پیراهن همین دو تیم را به تن می کردند و حالا در قامت مربی به دنبال رویاپردازی در تیم های محبوب شان هستند.

– در صورتی که چند روز پیش گفته شد کمال کامیابی نیا دچار مصدومیت شده ولی مصدومیت او جدی نیست و کمال احتمالا قادر به همراهی سرخ پوشان در دربی ۹۷ خواهد بود. سوالی که پیش می آید این است یحیی در خط میانی رضا اسدی را ترجیح می دهد یا مثل بازی گذشته از کامیابی نیا بهره خواهد برد.

به نظر شما دربی امروز (دربی ۹۷) چند چند خواهد شد؟

ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ