کلیدهای حال و روز درخشان رئال مادرید؛ از کورتوا تا کروس و وینیسیوس

0

رئال مادرید نیوز : رئال مادرید با ۹ برد پیاپی به دربی مادرید می رسد. حالا رئال مادرید می تواند پس از بازی با اتلتیکو تا حد زیادی استراحت کند چرا که فشار بازیهای حساس کم می شود اما در هر صورت تیم کارلتو بهترین شرایط فصلش را دارد. کلید حال و روز درخشان رئال مادرید را مرور می کنیم:

روند درخشان : آنچلوتی به روند ۹ برد پیاپی در رئال رسیده هر چند که بهترین رکورد تاریخ فوتبال اسپانیا همچنان با ۲۲ برد متوالی متعلق به خودش است. در این فصل هیچ کدام از تیم های بزرگ اروپا چنین روندی نداشته اند. سیتی در بهترین روزهایش به هفت برد پیاپی رسید و بایرن و پی اس جی به هشت برد. رئال مادرید در سه بازی اخیرش گل نخورده و روند ۳۴۸ بازی گل نخوردن را داشته است. کورتوا نیز با ۶۴ توپگیری در میان پنج لیگ بزرگ موثرترین دروازه بان بوده است.

بهتری با کارلو: رئال مادرید با آنچلوتی آماری به مراتب بهتر از دوران زیدان در فصل گذشته دارد.رئال مادرید در حال حاضر هفده برد دارد یعنی چهار تا بیشتر از فصل قبل در این مقطع. از طرفی رئال مادرید شانزده گل بیشتر از پارسال زده است. به نظر می رسد که کارلتو در ارائه فوتبالی هجومی و درخشان موفق بوده است، به خصوص که ترکیب رئال فرق چندانی با فصل قبل ندارد.

میلیتائو، درخشان: در حالی که به نظر می رسید که الابا قرار است که رهبر خط دفاعی رئال مادرید باشد، میلیتائو این نقش را پذیرفت. در حقیقت این بازیکن با ۴۵ توپربایی در چمپیونزلیگ رکورد دار کل مسابقات بوده است.

کروس و مثلث: شماره هشت رئال مادرید با رها شدن از تیم ملی آلمان از نظر بدنی آماده تر از همیشه است. او در مقابل اینتر سومین گل فصلش را زد تا با کل گلهای فصل قبلش برابری کند. مودریچ نیز بسیار آماده است. کاسمیرو نیز ضلع سوم این مثلث از نظر فیزیکی است.

درخشش وینیسیوس: بازیکن برزیلی به قاتل مدافعان حریف تبدیل شده است. این بازیکن در ۲۲ بازی فصلش دوازده گل زده و هفت پاس گل داده است. وینی در سه تا از چهار بازی اخیر گلزنی کرده و شرایط بسیار خوبی دارد.

بدون مصدومیت ها: آنچلوتی به نظر می رسد که با کمک پینتوس و کادر پزشکی بحران مصدومیت ها را کاهش داده است. بنزما اخیرا دچار مصدومیتی جزئی شد اما کابوس مصدومیت های طولانی مدت همچون کارواخال و مندی به پایان رسیده است. بیل و سبایوس نیز به بازگشت نزدیک هستند.

یوویچ سوار قطار شد: در حالی که همه در مورد بازیکن صرب ناامید شده بودند، این بازیکن با گل و پاس گلش مقابل وسسیه داد احیا شد و در مقابل اینتر هم نمایش قابل قبولی داشت.

ساعت بازی رئال مادرید امشب اخبار رئال مادرید

کلیدهای حال و روز درخشان رئال مادرید؛ از کورتوا تا کروس و وینیسیوس

منبع : مرجع خبری رئال مادرید

ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ