دست‌های پشت پرده نمی‌خواهد پرسپولیس قهرمان شود/ به هر روشی سنگ اندازی می‌کنند

0

پرسپولیس

امیرحسین فشنگچی درباره دیدار پرسپولیس مقابل پیکان در هفته دهم لیگ برتر اظهار داشت: بازی‌های پیکان را دیده‌ام، آن‌ها تیم خوبی دارند. اگر پرسپولیس نتواند برنده این دیدار شود، از صدر جدول فاصله گرفته و از کورس قهرمانی هم عقب می‌افتد. پرسپولیس بازی سختی پیش رو دارد، مجتبی حسینی تیم خوبی بسته است، او قبلاً با یحیی گل‌محمدی کار کرده و با تفکر تاکتیکی او آشنایی دارد؛ به همین دلیل می‌تواند بهتر پرسپولیس را آنالیز کند.

وی در خصوص دیدار پرسپولیس با تیم هوادار در هفته نهم لیگ برتر، گفت: مسابقه خوبی بود، دو بار پرسپولیس عقب افتاد. بزرگترین ضعف پرسپولیس این بود که گل را زود دریافت کرد، نباید اشتباهات فردی پرسپولیس بیش از این شود.

فشنگچی درباره بازیکنان پرسپولیس، عنوان کرد: پرسپولیس در نیم‌فصل باید تقویت شود و هنوز نتوانسته، مهره‌های جایگزین بازیکنانی که جدا شده‌اند را پیدا کند. باید یک هافبک دفاعی، مهاجم و دفاع آخر بگیرد. بازیکنان جدیدی که جذب کرده، هنوز نتوانستند خودشان را با پرسپولیس هماهنگ کنند. بازی کردن در پرسپولیس سخت است. متاسفانه بازیکن سطح بالایی هم جذب نشده است.

پیشکسوت پرسپولیس درباره عملکرد مهدی ترابی و عیسی آل‌کثیر گفت: هر بازیکنی دوران افتی دارد و می‌توانیم بگوییم، این دو بازیکن الان در دوره افت به سر می‌برد؛ از طرفی به خوبی تغذیه نمی‌شود و مکمل‌های خوبی ندارند، هر دو مهاجم هستند و معمولاً پرسپولیس با دو مهاجم بازی نمی‌کند؛ آن‌ها می‌توانند با یک گل از بحران در بیایند و از لحاظ روحی در شرایط بهتری قرار بگیرند.

فشنگچی در پایان در خصوص مدیریت پرسپولیس، خاطرنشان کرد: دست‌های پشت پرده می‌خواهند پرسپولیس را به هر دلیلی تضعیف کند تا امسال به قهرمانی دست پیدا نکند؛ چون به هر روشی سنگ اندازی می‌کنند. تیمی که پنج سال قهرمان لیگ برتر است و دو سال فینال جام قهرمانان باشگاه‌های آسیا را دارد، نداشتن ثبات مدیریت عادی نیست. علاوه بر این پنجره بسته، مشکلات مالی و اشتباهات داوری ضرباتی است که به پرسپولیس وارد شده و نشان می‌دهد که نمی‌خواهند پرسپولیس ششمین قهرمانی متوالی را در لیگ برتر کسب کند.

اخبار فوری پرسپولیس

دست‌های پشت پرده نمی‌خواهد پرسپولیس قهرمان شود/ به هر روشی سنگ اندازی می‌کنند

خبر ورزشی

ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ