رکوردهای ویژه بازی رئال مادرید و کادیز؛ کارلتو به دنبال پیروزی در اولین تقابل

0

رئال مادرید نیوز : رئال مادرید امشب مقابل کادیز به دنبال کسب پیروزی و حفظ اختلاف با رقبایش است. کادیز نیز پس از غلبه بر آلباسته در کوپا به بازی مقابل رئال رسیده و روحیه بالایی دارد. برخی از اتفاقات و رکوردهای بازی را مرور می کنیم.

آخرین پیروزی کادیز در خانه رئال در فصل قبل: رئال مادرید چهار تا از پنج بازی قبلی خود مقابل کادیز در لالیگا را برده اما در اکتبر ۲۰۲۰ در دی استفانو با نتیجه یک بر صفر مقابل این تیم باخته است.رئال از سیزده بازی خانگی اخیرش مقابل کادیز فقط همین یکی را باخته که دوازده بازی دیگر با یازده برد و یک تساوی به اتمام رسیده است.

اوج گیری کادیز مقابل مادریدی ها: کادیز دو تا از پنج بازی اخیرش مقابل تیم های مادریدی در لالیگا را برده است. آنها علاوه بر رئال مادرید در آوریل ۲۰۲۱ مقابل ختافه هم پیروز شدند. این در حالیست که از ۲۸ بازی قبل از آن در مقابل تیم های مادریدی فقط یک برد، سه تساوی و ۲۴ شکست داشتند.

رکورد بنزما و وینیسیوس: کریم در سال ۲۰۲۱ در همه تورنمنت ها برای رئال ۳۶ گل زده که بهترین رکوردش در یک سال میلادی در رئال است و از ۳۵ گل در سال ۲۰۱۹ عبور کرده است. وینیسیوس در هفت بازی اخیرش در رئال پنج گل زده و دو پاس گل داده و روی هفت گل تاثیر مستقیم داشته است. این در حالیست که در ۱۹ بازی قبل از آن در رئال پنج گل زده بود و دو پاس گل داده بود. بازیکن برزیلی در این فصل در لالیگا چهار پاس گل داده آن هم در حالی که کل سه فصل قبل در لالیگا روی هم چهار  پاس گل داده بود.

نگردو به دنبال نقشی کلیدی همچون ۲۰۲۰: نگردو در پنج بازی اولش در لالیگا در زمین رئال روی هیچ گلی نقش ایفا نکرده بود اما در پیروزی در دی استفانو مقابل رئال با پیراهن کادیز در سال گذشته پاس گل داد.

اولین تجربه آنچلوتی: کارلتو برای اولین بار مقابل کادیز قرار می گیرد. کارلتو پیش از این همیشه در اولین تقابل مقابل ۲۴ تیم مختلف در لالیگا پیروز بوده است.

ساعت بازی رئال مادرید امشب اخبار رئال مادرید

رکوردهای ویژه بازی رئال مادرید و کادیز؛ کارلتو به دنبال پیروزی در اولین تقابل

منبع : مرجع خبری رئال مادرید

ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ